کشف ۸ کیلوگرم ماده مخدر گل در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از ۸ کیلوگرم ماده مخدر ازنوع گل توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایجرود خبر داد.

کشف ۸ کیلوگرم ماده مخدر گل در زنجان

سرهنگ جعفرکردلو ، از کشف بیش از ۸ کیلوگرم ماده مخدر از نوع گل توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایجرود از فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع ماده مخدر از نوع گل مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر را از محور بیجار به زنجان به‌وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به یکی از شهرها منتقل و توزیع کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عملیات دستگیری این متهم آغاز و با هدایت اطلاعاتی و فنی متهم در محور فرعی زنجان بیجار دستگیر و خودرو توقیف و در بازرسی تخصصی از این خودرو، مقدار ۸ کیلوگرم ماده مخدر از نوع گل که به‌صورت ماهرانه جاسازی‌شده بود را کشف کنند.

کردلو تأکید کرد: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام مؤثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها