۲۴ تن برنج و ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنارک کشف شد

فرمانده انتظامی کنارک گفت: ۲۴ تن برنج قاچاق از یک دستگاه تریلی و ۱۲ هزار لیتر موادسوختی قاچاق از یک دستگاه تریلی دیگر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

۲۴ تن برنج و ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در کنارک کشف شد

سرهنگ غلامرضا شهرکی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی سه راهی نیکشهر به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این محموله به صورت غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان های همجوار بود، افزود: پس از توقف تریلی در بازرسی از آن، ۲۴ تن برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی کنارک با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا به صورت مستمر اجرا می شود، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام کند.

کشف ۱۲ هزار لیتر فرآورده های نفتی غیر مجاز در کنارک

فرمانده انتظامی کنارک همچنین بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تریلی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۲ هزار لیتر فرآورده نفتی غیر مجاز و خارج از شبکه کشف کردند و یکنفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ شهرکی با اشاره به کشفیات گسترده انواع کالای قاچاق در این شهرستان تصریح کرد: در ۱۱ماه سالجاری توفیقات خوبی در زمینه کشفیات کالای قاچاق حاصل شده و این موضوع در آینده نیز جدی تر پیگیری خواهد شد.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها