120 نفر از محکومان فراری دستگیر شدند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاری از دستگیری بیش از 120 تن از محکومان متواری و دستگیر نشده محاکم قضایی در سطح استان تا پایان دی ماه سال 97 خبر داد.

120 نفر از محکومان فراری دستگیر شدند

سید محمد موسوی شهرکرد، با اشاره به دستگیری 126 تن از محکومان متواری و دستگیرنشده محاکم قضایی در سطح استان، گفت: تسریع در انجام طرح جمع‌آوری و دستگیری محکومان متواری به جهت بازگرداندن و نیز افزایش احساس امنیت به جامعه و برخورد سریع و قاطع با مجرمان به نحوی که افکار عمومی به این باور برسند که مجرم قطعاٌ دستگیر و مجازات خواهد شد با پیگیری این معاونت و همکاری نهادهای متولی این امر از جمله محاکم قضایی و نیروی انتظامی و غیره انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل چهارمحال و بختیاری افزود: محکوم متواری شخصی است که به علت ارتکاب جرم به مجازات قطعی محکوم شده یا بعد از شناسایی یا دستگیری یا حین تحمل محکومیت حبس ضمن استفاده از مرخصی متواری شده باشد که این افراد مشمول این طرح می‌شوند.

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت شناسایی محل اختفای محکومان متواری یا دستگیر نشده می‌توانند با شمارهپلیس 110 تماس حاصل کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج حاصله امید است در آینده روند اجرای این طرح به صورت مستمر و مطلوب ادامه یابد.

منبع: ایران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها