دستگیری گوشی‌قاپ‌های هاشمیه مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو عامل اصلی سرقت‌های به عنف گوشی تلفن همراه از عابران پیاده خبر داد.

دستگیری گوشی‌قاپ‌های هاشمیه مشهد

اکبر آقابیگی در تشریح این عملیات ضربتی اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مقابله با سارقان خیابانی در دستور کار سرکلانتری پنجم پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی در این ماموریت ضربتی با پیگیری سرنخ‌های موجود و تقویت گشت‌های نامحسوس ساعت 23 روز گذشته دو جوان موتورسوار را با عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند. دقایقی بعد این دو جوان موتورسوار در خیابان هاشمیه به خانمی که در پیاده‌رو بود حمله‌ور شده و در کمتر از چند ثانیه با تهدید چاقوکشی تلفن همراه او را سرقت کردند.

آقابیگی ادامه داد: در این لحظه راننده یک خودروی سواری پراید نیز وارد عمل شده تا راه سارقان را سد کند، اما آنها با چاقو ضربه‌هایی به بدنه خودرو زده و متواری شدند. ماموران کلانتری نجفی با همکاری شهروندان یکی از متهمان را دستگیر کردند، اما هم‌دست او متواری شد. پلیس با انجام تحقیقات بعدی در این رابطه متهم دیگر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: از این متهمان دو دستگاه گوشی همراه، یک قبضه چاقو، یک عدد سوییچ خودرو کشف شده و تحقیقات برای کشف ابعاد دیگر سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها