رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

کارانه معوق ۱۴ ماهه پرستاران تمام پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در جهت پرداخت کارانه معوق ۱۴ ماهه پرستاران تمام تلاش خود را خواهیم داشت.

کارانه معوق ۱۴ ماهه پرستاران تمام پرداخت می‌شود

به گزارش مشهد فوری ؛ محمدرضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تجمع صنفی پرستاران در محل تالار شهید چمران بیمارستان قائم (عج)، گفت: خدمت پرستاران یکی از عزتمندترین خدمات به مردم بوده و این گروه نقشی بسیار کلیدی در امر درمان بیماران دارند.

او افزود: پرستاران مشکلات زیادی دارند و ما هم در تلاش در جهت رفع این مشکلات هستیم، اما با افتخار می‌گوییم که این گروه زحمتکش باوجود کارانه معوق ۱۴ ماهه، پرداخت اضافه کار و دیگر مشکلاتی که دارند ثانیه‌ای از وظیفه خطیری که بر عهده دارند غافل نیستند و در جهت پرداخت این معوقات تمام تلاش خود را خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه آنچه که حق‌وحقوق پرستاران است باید به‌صورت کامل پرداخت شود، گفت: اگر حقی از پرستاران در بحث کارانه و دیگر موضوعات تضییع شده باید به‌طور جد پیگیر باشند و اگر این حق توسط دولت پرداخت نشد بنده شخصاً از جیب خودم پرداخت می‌کنم.

دارابی تصریح کرد: قانون تعرفه‌گذاری پرستاران ۱۲ سال قبل در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، اما اجرای آن با مشکلاتی همراه بوده و در تلاش هستیم که این مشکلات هرچه‌سریع‌تر برطرف شود؛ تعرفه پرستاری در شرایط فعلی که تحریم‌ها و تورم‌ها بالا بوده بسیار پائین بوده است.

او تاکید کرد: هجوم بیماران به مراکز درمانی دولتی پس از طرح تحول سلامت که خدمات بسیاری را برای مردم لحاظ کرده بسیار بالا بوده و بیش از ۸۰ درصد بیمارانی که به مراکز درمانی خراسان رضوی مراجعه کرده‌اند در بیمارستان‌های دولتی بستری شده‌اند، اما این سیل جمعیتی مانع خدمت‌رسانی شایسته و به‌موقع نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها