کشف «چارپاره» لو رفتن ماجرای نگهداری وینچستر

بازرسی یک خودروی وانت در حاشیه شهر و روئیت یک عدد فشنگ وینچستر(چارپاره) در آن باعث کشف یک سلاح غیر مجاز شد.

کشف «چارپاره» لو رفتن ماجرای نگهداری وینچستر

به گزارش مشهد فوری ،نیمه های شب سوم مهر ماه گذشته تیم های معاونت عملیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) که اقدام به اجرای تور ایست و بازرسی موقت در مناطق آلوده حاشیه شهر مشهد کرده بودند،به یک رفتار راننده یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.
پس از آن ضابطان قضایی اقدام به بازرسی خودرو کرده که در پی آن یک چارپاره(گلوله سلاح وینچستر) کشف شد.
دلیل نگهداری این گلوله از راننده مورد سوال قرار گرفت که اظهارت متناقض وی باعث شد تا ماجرا از طریق سرهنگ پاسدار کوکبی، فرمانده ناحیه مقاومت حضرت مسلم به اطلاع قاضی سیدجواد حسینی، معاون دادستان ناحیه 4 مشهدرسید و در پی آن دستور بازرسی محل سکونت متهم صادر شد.
پس از آن منزل مسکونی متهم در حوالی شهرک شهید باهنر مورد بازرسی قرار گرفت و در پی آن یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مهمات مربوطه، سلاح سرد و یک عدد پلاک خودرو مشکوک به سرقتی کشف گردید.پس از تکمیل مراحل مورد نیاز فرد مذکور به همراه ادله جرم راهی دادسرا شد.

**یک مورد دیگر و کشف شوکر و افشانه

همچینی در یکی دیگر از اقدامات کنترلی تیم های گشت بسیج رضویون حوزه مقاومت بسیج ۱۱ حضرت مسلم(ع) در حوالی روستای جیم آباد، ماموارن به یک دستگاه خودروی 405 مشکوک که پس از توقف آن مشخص شد 6 نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده اند در حال انتقال هستند. از سوی دیگر خودروی مذکور با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که در پی آن از ناحیه متهمان یک عدد افشانه فلفلی و شوکر نیزکشف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها