آتش سوزی مهیب تعمیرگاه لوازم برقی در مشهد مهار شد+ تصاویر

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی تعمیرگاه لوازم برقی در بلوارطبرسی این شهر با تلاش آتش‌نشان ۲ ایستگاه آتش‌نشانی خبر داد.

آتش سوزی مهیب تعمیرگاه لوازم برقی در مشهد مهار شد+ تصاویر

به گزارش مشهد فوری ، به نقل از روابط عمومی، بین الملل و امور فرهنگی آتش نشانی مشهد، آتشیار رضا حیدری با بیان این مطلب افزود: شامگاه امروز دوشنبه پانزدهم مهرماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از یک تعمیرگاه لوازم برقی در طبقه همکف یک آپارتمان مسکونی ۳ طبقه در بلوار طبرسی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۸ و ۴۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، شدت حریق به حدی است که شعله های آتش در حال سرایت به واحد های مسکونی در طبقات بالایی این تعمیرگاه بوده که به سرعت نیروهای آتش‌نشان ضمن مهار آتش سوزی از سرایت حریق به سایر منازل اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

این گزارش می‌افزاید: در این آتش‌سوزی به دو واحد مسکونی در طبقه فوقانی این تعمیرگاه خساراتی وارد آمد و علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است .
گفتنی است خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارات جانی نداشته و آتش‌نشانان پس از پایان عملیات ضمن ایمن سازی کامل محل حریق به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها