آتش سوزی در انبار دارو در شمال شهر مشهد

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از عملیات آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار آتش سوزی

آتش سوزی در انبار دارو در شمال شهر مشهد

به گزارش مشهد فوری ، آتشیار مصطفی علیزاده گفت:در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از داخل یک سوله در جاده سیمان، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفاء حریق ایستگاه‌های ۴۵ و ۳۷ را به محل حادثه در روستای علی آباد اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در داخل یک سوله به وسعت ۵۰۰ متر مربع که محل نگهداری" دارو "بود به وقوع پیوسته و حریق در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌های این انبار و سوله‌های مجاور بود که آتش نشانان بلافاصله ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظت فردی برای مقابله با مواد شیمیایی با استفاده از چندین رشته شیلنگ آبرسانی ضمن مهار آتش سوزی از سرایت حریق به انبارهای مجاور جلوگیری به عمل آوردند.
افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد بیان کرد: آتش نشانان پس از اطفاء کامل حریق، با بکارگیری دمنده‌های قوی اقدام به تهویه هوا در محیط داخلی این سوله کرده و پس از پاکسازی و ایمن‌سازی کامل محل آتش سوزی به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.
گفتنی است علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است و خوشبختانه به کسی در این آتش سوزی آسیبی نرسیده است.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها