ابلاغی مبنی بر افزایش قیمت بلیط اتوبوس‌ها نداشتیم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه نرخ بلیط اتوبوس‌ها در اختیار اتحادیه شرکت‌های مسافربری کشور است هنوز ابلاغی مبنی بر افزایش قیمت‌ها نداشته‌ایم.

ابلاغی مبنی بر افزایش قیمت بلیط اتوبوس‌ها نداشتیم

ابراهیم نصری در گفت‌و‌گو با مشهد فوری با بیان اینکه امکانات ناوگان امسال مانند سال گذشته است اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ بلیط اتوبوس‌ها در اختیار اتحادیه شرکت‌های مسافربری کشور است هنوز ابلاغی مبنی بر افزایش قیمت‌ها نداشته‌ایم البته بعید می‌دانم که نرخ‌ها تا عید تغییر کند.

وی در خصوص نظارت‌ها بر ناوگان عمومی جهت مسافرتی امن در ایام عید بیان کرد: هم اکنون هم نظارت‌های ما زیاد است به این خاطر که حساسیت‌ها روی ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس‌ها بیشتر شده که در این راستا با همکاری پلیس گشت‌های نامحسوس را افزایش داده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: با سامانه سپند به صورت شبانه روزی مسیر حرکت اتوبوس‌ها در جاده‌ها را کنترل می‌کنیم بنابراین رعایت مسائل ایمنی نسبت به گذشته سخت‌تر شده است.

نصری تصریح کرد: طرح‌های نوروزی پایانه‌های مسافری معمولا از 25 اسفند شروع می‌شود و تا 15 فروردین ادامه دارد که در این شرایط خاص با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی نظارت‌ها هم بیشتر می‌شود.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بسرجان
    0

    بسرجان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها