هدایای نوروزی اوقاف در حاشیه شهر مشهد توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مشهد گفت: در آستانه سال نو، توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی به همراه چهار هزار عدد ماسک به عنوان هدیه نوروزی از محل درآمد موقوفات مرتبط با کمکهای معیشتی بین ساکنان حاشیه شهر مشهد آغاز شد.

هدایای نوروزی اوقاف در حاشیه شهر مشهد توزیع شد

حجت الاسلام محمد صفرپور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ارزش کل این ۵۰۰ بسته را ۸۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: هر بسته حاوی اقلامی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارونی است.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به همراه این بسته‌های غذایی چهار هزار عدد ماسک به ارزش ۲۰ میلیون ریال نیز بین ساکنان حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز به منظور اجرای نیات واقفان، ۸۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش دو میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

حجت الاسلام صفرپور افزود: امسال از محل موقوفات شهر مشهد با نیات مختلف ۱۴ طرح به ارزش ۱۴ ‌میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال مانند مهر تندرستی، مهر تحصیلی و ضیافت الهی به منظور کمک به ساکنان حاشیه شهر مشهد اجرا شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۷۰۰ موقوفه با ۱۰ هزار رقبه زیرپوشش اداره اوقاف و امور خیریه مشهد قرار دارند که در اصطلاح اداری به آن ناحیه یک مشهد گفته می‌شود که مهمترین آنها رقبات موقوفه عبدالله رضوی، موقوفه حکاک و مدرسه نواب میرزا عبدالله صالح هستند و اداره اوقاف ناحیه یک مشهد همه موقوفات این شهر به جز موقوفه گوهرشاد را مدیریت می‌کند.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها