آغاز عرضه میوه نوروزی در مشهد از امروز

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی مشهد گفت: عرضه میوه نوروزی در بازار از امروز آغاز شده است.

آغاز عرضه میوه نوروزی در مشهد از امروز

حسین مصدق در خصوص علت لغو عرضه میوه نوروزی در بازار مشهد اظهار کرد: عرضه میوه لغو نشده بلکه زمان آن به تعویق افتاده بود و علت آن اختلاف در قیمت مصوب آن بود. زمانی که ستاد تنظیم بازار قیمت میوه را اعلام کرد، ستاد تنظیم بازار تهران با آن مخالفت کرد اما اکنون قیمت نهایی آن مشخص شده و در حال حاضر توزیع آن از امروز آغاز شده است.

وی افزود: براساس قیمت مصوب، سیب و پرتقال با قیمت هر کیلو شش هزار تومان عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی مشهد در خصوص وضعیت بازار بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا بازار وضعیت خوبی ندارد زیرا امسال مردم دیگر عید دیدنی و دید و بازدید ندارند که طبیعتا این امر در شغل ما تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه به جهت ورود میوه تنظیم بازار افزایش قیمت نخواهیم داشت و قیمت‌ها شکسته خواهد شد.


مصدق در رابطه با علت نوسان قیمت‌‌ها در بازار میوه خاطرنشان کرد: قیمت‌ها هر روز متفاوت است به عنوان مثال امروز قیمت گوجه فرنگی و پیاز افزایش داشته و ممکن است فردا کاهش داشته باشد همچنین همکاران معتقدند که به دلیل صادرات، کاهش حمل‌ونقل و عدم وجود کارگر قیمت‌ها نوسان پیدا می‌کند اما دلیل اصلی آن را نمی‌دانیم.

وی در خصوص اقدامات انجام‌شده در رابطه با رعایت مسائل بهداشتی در واحدها گفت: واحدهای ما در حد توان خود از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند و نکات بهداشتی به آنان اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی مشهد درباره راه‌های جایگزین حضور مردم برای خرید عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر فروش‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شود اما تاکنون اقدامی برای فروش اینترنتی صورت نگرفته است.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها