کشف یک‌ونیم تن مرفین در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی استان از تشکیل مثلث پلیسی برای کشف یک‌ونیم تن مرفین در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و هلاکت یک سوداگر مرگ خبر داد.

کشف یک‌ونیم تن مرفین در خراسان رضوی

محمدکاظم تقوی گفت: در پی ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی و به‌دست آوردن سرنخ‌های دقیق مبتنی بر حمل محموله سنگین مرفین از استان‌های جنوبی کشور به مقصد استان خراسان‌رضوی و استان‌های شمالی کشور مثلث پلیسی با حضور نیروهای مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی شهر سبزوار و گروه‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان تشکیل شد.

وی افزود: ساعت 22:39 دقیقه روز گذشته، پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار سه خودروی حامل محموله مواد افیونی و راه پاکن را بر دامنه کمپ خود به محاصره درآورد و سوداگران مرگ که قصد فرار از صحنه را داشتند با پاتک مسلحانه مأموران انتظامی زمین گیر شدند.

تقوی ادامه داد: در این عملیات سه خودرو نیسان وانت، یک خودرو پژو پارس و یک پژوه 405 که راه پاک‌کن محموله مواد افیونی بود را توقیف و با دستگیری پنج قاچاقچی یک تن و 550 کیلوگرم مرفین کشف شد. در این عملیات دو تن از سوداگران مرگ که به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافته بوند، اما با وجود تلاش پزشکان یکی از آنان جان خود را از دست داد. گفتنی است تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها