سورن "ای ال ایکس" تا پایان آبان عرضه می‌شود

سورن

سورن "ای ال ایکس" تا پایان آبان عرضه می‌شود

میر جوادسلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در کیفیت و توسعه محصول با بیان این مطلب، گفت: مجموعه تزیینات داخلی جدید شامل داشبورد، کنسول و رودری ها، مجموعه تهویه خودکار، کیسه هوای راننده و سرنشین کناری، طرح جدید صندلی ها و سیستم مولتی پلکس، سطح ایمنی، آسایش و کیفیت این خودرو را ارتقا داده است.
وی تعداد تولید این محصول تا پایان سال جاری را 17 هزار دستگاه ذکر کرد و گفت: درمرحله نخست موتور ای اف 7 بنزینی بر روی این محصول نصب می شود.
سلیمانی ، دست یابی به ایمنی با قابلیت تامین تمامی استانداردهای اجباری بازار ایران و خارج، طراحی جذاب و به روز و آسایش بیشتر سرنشینان را از اهداف اجرای پروژه سورن فاز دو دانست و گفت: ایران خودرو تا به امروز پنج مدل گوناگون از سمند ارایه کرده که سمند ال ایکس، سمند اس ای، سمند ای ال، سورن و سمند معمولی را شامل می شود.
قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو ، نصب موتور ملی EF7 توربوشارژر بر روی سورن را از دیگر پروژه های در دست اقدام در معاونت توسعه محصول ایران خودرو عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای تنوع بخشی به محصولات و بهره گیری از ظرفیت های موجود، ارتقای پلتفرم پژو 405، ارتقای سیستم ترمز سمند، نصب موتور ملی ای اف 7 بر روی خانواده 405 نیز در معاونت طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو در دست انجام است.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجید
    0

    خر همون خره فقط رنگ ولعابش را عوض میکنند اسمش را محصول جدید میزارند تا کی میخواهید این فرغون های از رده خارج و آلوده را تولید کنید و به خلق ا.... قالب کنید

  • مرتضی
    0

    داداش به بنز سری s بی ام و سری 7 خانواده تویوتا محصول لکسوس ماشین های شاستی آمریکایی ماشین لوکس حساب میشه داشبوردو عوض کردین میگین سری لوکس خدایی خیلی خنده داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها