اعلام قرمز اینترپل برای مدیرعامل بهنام خودرو صادر شد

دادستان مرکز هرمزگان گفت: اعلان قرمز به پلیس اینترپل برای دستگیری مدیرعامل شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان صادر و عضو هیات مدیره این شرکت هم در رودان بازداشت شد.

اعلام قرمز اینترپل برای مدیرعامل بهنام خودرو صادر شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی منش روز سه‌شنبه در این خصوص افزود: جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است.

دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی، ادامه داد: برای رسیدگی به این پرونده شعبه ویژه‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس تعیین شده و برای تبدیل این پرونده حقوقی به کیفری، تاکنون ۴۰ مالباخته شکایت خود را ثبت کرده اند.

علیرضا احمدی منش اضافه کرد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلا از کشور خارج شده است.

وی یادآور شد: اکنون برای مدیرعامل این شرکت اعلان قرمز صادر شده و با همکاری پلیس اینترپل، پیگیر بازگرداندن وی به کشور هستیم.

دادستان بندرعباس با اشاره به اینکه جبران خسارت مالباختگان و اعاده حقوق آنها اولویت کاری دستگاه قضایی است، گفت: بر این اساس، دستور توقیف همه اموال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان صادر شده است.

علیرضا احمدی منش همچنین اعلام کرد: یک نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در شهرستان رودان بازداشت شده است.

دادستان مرکز استان هرمزگان افزود: از سوی ریاست کل دادگستری استان هرمزگان به دادسرای مرکز استان هرمزگان مأموریت داده شده که اقدامات و تدابیر لازم برای پیگیری و اعاده حقوق مالباختگان در فرآیند رسیدگی و قبل از صدور حکم اتخاذ شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    یعنی می تونستن خاوری اختلاسگر با اون همه پول دزدیده شده رو هم این جوری برگردونن و تلاشی برای انجامش نکردند؟!!!

  • ناشناس
    0

    همتون باهم هستید

  • ابن پورنگ
    0

    وقتی می بینی شرکتی قیمت خودرویی رازیرقیمت بازارمیفروشه فکرمبکنی عاشق چشم وابروته یامیخوادخیرات بده؟بعدکه دیدی کلاه گذاشته سرت یه پلاکاردمیگیری دستت ودادوبیدادمیکنی عزیزجان وقتی طمع میکنی بایدتاوانشوهم بدی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها