تحصن برخی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

برخی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت امروز سوم دی ماه از ساعت یک بعد از ظهر در ساختمان ریاست این دانشگاه تحصن کردند. این دانشجویان خواستار عزل عبدالمجید ارجمندی سرپرست جدید معاونت فرهنگی این دانشگاه هستند.

تحصن برخی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

تعداد دانشجویان تحصن کننده بین ۵۰ تا ۶۰ نفر است. این دانشجویان پلکاردهایی در دست دارند که روی آنها نوشته شده: « معاون بی‌فرهنگی»، «ترویج فرهنگ= عزل ارجمندی»، «راه حل شما، مشکلات ماست.»، «اسوه‌ی بی‌فرهنگی، شده معاون فرهنگی»، «معاون ضد فرهنگ، نمی‌خوایم، نمیخوایم»، «علم و صنعت ایران، نمی‌شود پادگان»، «معاونت فحاشی».

طبق گفته‌ی دانشجویان ارجمندی سابقه‌ی امضای نامه‌ای مربوط به آذرماه ۹۶ که خواستار برخورد قضایی با برخی دانشجویان است را دارد. او همچنین نامه‌ی ۷۷۷ نفر که علیه نامه‌ی ۷۷ نفر اصلاح‌طلبان داده شده را هم امضا کرده است. دانشجویان همچنین ادعا می‌کنند که این فرد به خاطر بداخلاقی با دانشجویانش در دانشگاه شهره است.

سه خواسته‌ی اصلی تحصن کنندگان عبارت است از: «۱-عزل فوری دکتر ارجمندی ۲-عدم برخورد با هیچ یک از دانشجویان شرکت کننده در تحصن ۳-نظر تشکل‌های دانشجویی معترص و شورای صنفی در انتصاب بعدی گرفته و در نظر گرفته شود.» تحصن برخی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

فایل صوتی‌ای نیز منتسب به ارجمندی وجود دارد که استاد در حال فحاشی به یک دانشجو است. او در جواب یک دانشجو که قبل از اعلام پایان کلاس از سمت او می‌گوید:«خسته نباشید»؛ فریاد می‌زند: «خفه شو خانم، خسته هستی بفرما گمشو.» ادعا می‌شود این صدا متعلق به عبدالمجید ارجمندی است. تحصن برخی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

علی حقیقت جوان دبیر انجمن اسلامی آرمان که از شرکت‌کنندگان در این تحصن است می‌گوید: «چهارشنبه‌ی هفته‌ی پیش حکم دکتر شریعت معاونت فرهنگی دانشگاه علم و صنعت تمام شد و دکتر ارجمندی، استاد دانشکده‌ی معارف سرپرست جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی شد. ما به واسطه‌ی اینکه ایشان تا به حال یک نامه‌ی صد امضایی، امضا کرده که گفته شده بود باید با چند دانشجو برخورد قضایی شود. نامه‌ی ۷۷۷ نفر را هم امضا کرده بود و بین دانشجویان معمولی هم اصلا معتبر و خوشنام نیست.

یک فایل صوتی وجود دارد که ایشان سرکلاس به دانشجویان بی‌احترامی کرده، برای همین چیزها هم بین دانشجویان معمولی هم بدنام است. ما ، تعدادی از دانشجویان در ساختمان ریاست تحصن کردیم و خواستار عزل دکتر ارجمندی هستیم.»

منبع: انصاف نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    چرا می گویید نامه 777 نفره را امضا کرده مگر خلاف اخلاق یا ادب یا سیاست نظام و... کاری کرده؟این کار شما یعنی دفاع از نامه 77 نفر موضع خود را شفاف کنید تا انگیزه شما شفاف شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها