غرضی در گفتگو با خبرفوری: با آمدن جهرمی نگران بستن تلگرام نیستم/وزیری که آرای کمی دارد توفیق کمتری در وزارتخانه خواهد داشت

محمد غرضی درباره عملکرد، آدری جهرمی ابراز امیدواری کرد و او را فردی دانست که با تقویت دولت الکترونیک می تواند در وزارتخانه عملکرد مناسبی داشته باشد.

غرضی در گفتگو با خبرفوری: با آمدن جهرمی نگران بستن تلگرام نیستم/وزیری که آرای کمی دارد توفیق کمتری در وزارتخانه خواهد داشت

به گزارش خبر فوری ، محمد غرضی وزیر اسبق پست و تلگراف کشور در خصوص، آرای اعتماد وزیر ارتباطات دولت دوازدهم گفت: من دلم سوخت، نگاه کردم به آرای ایشان دیدم که آرای ایشان کم است. وزیری که آرای کمی داشته باشد خیلی در وزراتخانه توفیق نخواهد داشت.

وی همچنین درخصوص برنامه‌های آذری جهرمی گفت: من یک جمله گفته بودم، ایشان بایستی که بدانند وزارتخانه پر از متخصصین است، متخصصینی که از دهه 60 جذب این وزارتخانه شدند. این وزیر جوان باید بتواند تا حد زیادی از این سرمایه‌های برای بهتر شدن فعالیت های سازمانی استفاده کند.

غرضی همچنین درباره برنامه های آذری جهرمی اظهار کرد: برنامه معمولا پر از حرف های خوب است، چیزی که باید در وزارت وزارتخانه به آن توجه کرد این است که در دهه 70 توانسته جذب سرمایه ملی کند همچنین این وزارتخانه توانست خودکفا شود و با تجمیع نیروی انسانی قوی خودش را بسازد.

وی در ادامه تاکید کرد: بدنه وزارتخانه توانسته خودش را با سطح جهانی مقایسه کند، همچنین باید گفت، بخش خصوصی ما مانند مخابرات و پست و ... قوی است. توانایی فنی، علمی و مادی بالایی دارد، انشالله این وزیر جوان بتواند این مجموعه ها را به هم نزدیک کند، بخش خصوصی را به بخش دولتی نزدیک کند و امکانات بسیار زیادی ایجاد کند و بتواند پایه گذار دولت الکترونیک هم باشد.

غرضی همچنین در پاسخ به این سوال که وزیر ارتباطات جدید پیشتر خودش در شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد، می تواند ارتباط مناسبی بین بخش خصوصی و وزارتخانه ایجاد کند گفت: دو استعداد در این بخش وجود دارد، یکی از آن دولتی است و یکی بخش خصوصی، این ارتباط باید ایجاد شود.

وی همچنین درخصوص نگرانی بعضی در خصوص مسدود کردن تلگرام توضیح داد: من خیلی نگران بستن این فضا نیستم، اینکه که بتوانیم تلگرام راضی کنیم که منویات نظام اسلامی را استقبال کند کار سختی است و این کار را باید دستور کار قرار داد.

وی درخصوص عملکرد آذری جهرمی و وزیر قبلی گفت: خیلی ارتباطی به شخصی که در جایگاه وزیر قرار می‌گیرد ندارد، ما باید بتوانیم زبان تکنولوژی با زبان سیاسی آشنا کنیم کار سختی است. سطح جهانی منویات خودش را دنبال کند اینکه بتوانیم این دوتا را بهم نزدیک کنیم هم زمان می برد هم باید رضایت طرفین حاصل شود به هر حال ما حساسیت هایی داریم که اروپاییان ندارند و یا نیازهایی داریم که آنها بدان بی توجه هستند.

وی درخصوص مدت زمانی که نیاز است زبان سیاسی ما به زبان فضای مجازی نزدیک کند، توضیح داد: بالاخره فضا طوری است که باید استعداد وسیعتری به کمک وزیر بیاید من تنها راه را دولت الکترونیک است. وزیر همچنین باید سعی کند رضایت مردم را بدست بیاورد، و رضایت ستاد سیاسی کشور را هم جلب کند.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار یکساله و دوساله نمی رود که این مهم محقق شود. بسیاری از مدیران این شبکه های مجازی می خواهند بازار ایران در اختیارشان باشد اما نمی‌خواهند که به منویات جامعه اسلامی ما توجه کنند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • غلام
    0

    قربون دهنت غرضی جووونم . کاش تو وزیر می شدی نه این پسر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها