بند اپل واچ آینده بسته به لباس کاربر تغییر رنگ می‌دهد

اپل قصد دارد با استفاده از روشی نوین، قابلیت تغییر رنگ بند ساعت‌های هوشمندش را فراهم کند.

بند اپل واچ آینده بسته به لباس کاربر تغییر رنگ می‌دهد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپل در حال بررسی چگونگی تغییر رنگ بند ساعت‌های هوشمند آینده خود است و یک پتنت جدید که در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است، توضیح می‌دهد که چگونه بند ساعت اپل آینده می‌تواند خود به خود تغییر کند.

به جای خرید بند ساعت های مختلف برای مطابقت با لباس های مختلف، ممکن است بتوانید رنگ بند اپل واچ خود را مطابق با لباس خود انتخاب کنید، یا رنگ آن را تغییر دهید تا یک اعلان به شما نشان دهد. این حداقل چیزی است که اپل بر اساس پتنت جدید به دنبال آن است.

این پتنت با عنوان "بند ساعت با رنگ قابل تنظیم" نام دارد. این توضیح می‌دهد که چگونه ممکن است یک کاربر بخواهد رنگ یک بند ساعت را بدون نیاز به خرید یک بند ساعت جداگانه برای لباس های مختلف تغییر دهد. حق ثبت اختراع این ایده را با صحبت در مورد بند ساعت با "ویژگی های الکتریکی" توصیف می کند. اساساً، این بدان معنی است که یک ولتاژ اعمال شده می تواند باعث ایجاد طیف گسترده ای از رنگ ها یا ترکیب رنگ ها در یک باند شود.

همانطور که اپل در حق اختراع توضیح می دهد، برای این کار، بند ساعت باید از پارچه ای بافته شده از نخ ها ساخته شود. این رشته‌ها ممکن است شامل ویژگی‌های الکتریکی باشند و یک یا چند مورد از آن‌ها ممکن است شامل یک رسانا باشد که به موجب آن می‌توان از ولتاژ برای تغییر رنگ رشته استفاده کرد.

تغییر رنگ بند اپل واچ

نوار تغییر رنگ نیز می‌تواند برای آگاه کردن کاربر از اعلان ها مفید باشد. اما این به آن سادگی که در ابتدا به نظر می رسد نیست. اپل همچنین می‌گوید که می‌توان الگوهایی مانند نمادها، شکل‌ها یا حتی متن را روی نوار نمایش داد .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها