یک پژوهشگر:

زندگی در کشورهای بیگانه تافته جدابافته‌ای نیست/ کشورم همیشه در قلب من است

یک پژوهشگر گفت: موج مهاجرت ایجاد شده و متاسفانه می‌بینم که گاهی در استانبول برخی از جوانان ایرانی در فقر زندگی می‌کنند.

زندگی در کشورهای بیگانه تافته جدابافته‌ای نیست/ کشورم همیشه در قلب من است

دکتر  عارف خلخالی، مخترع پودر غذایی تقویت کننده سیستم های بدن با فرآوری غلات NBS، اظهار کرد: ایران بهشت است، زندگی در کشورهای بیگانه تافته جدابافته‌ای نیست، اما باید مسئولین به مردم اهمیت بدهند.

خلخالی در پاسخ به این سوال که آیا ایران در قبال کرونا با گذشت چند سال از شیوع بیماری، خوب عمل کرده یا نه، گفت: عملکرد ایران در هنگام کرونا مناسب بود اما می‌توانست بهتر هم باشد. قطعا واکسن کرونا ضرر داشت و واکسن به طور کلی می‌تواند با توجه به سیستم ژنتیکی فرد، عوارض ایجاد کند.

اما این مخترع و پژوهشگر درد دل‌هایی نیز داشت. خلخالی گفت: من به عنوان یک مخترع ایرانی انتظار دارم به توانایی‌های من توجه شود و وقتی توجهی نمی‌شود راهی جز خارج شدن از کشور و تولید محصولم در کشورهای دیگر ندارم. در ایران از نخبه‌ها اصلا حمایت نمی‌شود، چرا باید ۶ سال گرفتن یک مجوز طول بکشد، در صورتی که در کشور ترکیه این مجوز ۶ ماهه به مخترع داده می‌شود؟ از سال ٩۶ علاوه بر اینکه از من حمایتی نشده‌، حتی برخورد منفی نیز شده است.

وی با اشاره به موج مهاجرتی در اقشار مختلف جامعه از جمله پزشکان و پرستاران گفت: موج مهاجرت ایجاد شده و متاسفانه می‌بینم که گاهی در استانبول برخی از جوانان ایرانی در فقر زندگی می‌کنند. ایران بهشت است، زندگی در کشورهای بیگانه تافته جدابافته‌ای نیست، اما باید مسئولین به مردم اهمیت بدهند.

برای دیدن تمامی گواهینامه ، مجوزات و افتخارات این پودر معجزه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://t.me/nbsvictoryscience

حجم ویدیو: 18.99M | مدت زمان ویدیو: 00:05:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دقیقا درست میگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها