آمادگی مغازه‌های کره‌ای برای فروش Galaxy Note 9

به تازگی، تصویری در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد یکی از نمایندگی‌های سامسونگ بنر تبلیغاتی برای پیش فروش پرچمدار سامسونگ، Galaxy Note 9 را روی شیشه مغازه چسبانده است.

آمادگی مغازه‌های کره‌ای برای فروش Galaxy Note 9

مدت زیادی می‌گذرد از زمانی که سایت رسمی سامسونگ در تمام کشورها پیش‌ ثبت نام گوشی Galaxy Note 9 را آغاز و اعلام کرده است که پرچمدار جدید خود را در تاریخ 18 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این تاریخ به سرعت در حال نزدیک شدن است پس به صورت طبیعی، کمپانی سامسونگ هم خود و هم نمایندگی‌های فروش خود را برای فروش دستگاه‌های آن آماده می‌کند.

به تازگی، تصویری در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد یکی از نمایندگی‌های سامسونگ بنر تبلیغاتی برای پیش فروش پرچمدار سامسونگ، Galaxy Note 9 را روی شیشه مغازه چسبانده است و آمادگی آن را برای فروش این دستگاه ثابت می‌کند. این اتفاق در حالی افتاده است که این گوشی نسبت به نسل قبل خود یعنی Note 8 تغییر چندانی نداشته و فقط یک آپگرید برای آن محسوب می‌شود.

گفتنی است، قرار است مراسم رونمایی از Galaxy Note 9 در تاریخ 18 مرداد و در ساعت 19:30 به وقت تهران از سایت رسمی سامسونگ پخش شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها