زمان عرضه نوت 9 فاش شد؛ آغاز فروش 10 روز پس از معرفی

در آینده نزدیک از سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی رونمایی می شود. به تازگی زمان عرضه نوت 9 در فضای مجازی فاش شده است.

زمان عرضه نوت 9 فاش شد؛ آغاز فروش 10 روز پس از معرفی

در نیمه دوم سال جاری میلادی، سامسونگ دومین پرچمدار خود را معرفی می کند. این شرکت کره ای در گذشته زمان معرفی گلکسی Note 9 را به صورت رسمی اعلام کرده بود. به تازگی اطلاعاتی از سوی 91mobile در اینترنت منتشر شده که زمان عرضه نوت 9 را مشخص می کند. بر اساس این اطلاعات پیش فروش گلکسی نوت ۹ از تاریخ 19 آگوست آغاز می شود و از اوایل ماه سپتامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد.

انتظار می رود سامسونگ نوت 9 در زمان پیش فروش با هدایایی همراه باشد. در گذشته گزارشی در اینترنت منتشر شده بود که خبر از عرضه این دستگاه با ساعت هوشمند Gear S3 می داد (گلکسی نوت 9 در باندل های مختلف عرضه می شود).


در حالی که قیمت این گوشی هوشمند در گذشته برای بازار اروپا منتشر شده بود، به نظر می رسد در بازار هند این دستگاه با قیمت کمتری به فروش برسد (قیمت گلکسی نوت 9 لو رفت؛ قمار خطرناک سامسونگ). انتظار می رود این دستگاه با قیمت پایه ای در محدوده 1015 تا 1087 دلار عرضه شود.

بر اساس گزارش ها و شایعات گذشته، گلکسی نوت 9 به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن +QHD مجهز می شود. این دستگاه با توجه به بازار هدف به پردازنده های اگزینوس 9810 و یا اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

گلکسی نوت ۹ در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. در بخش پشتی این دستگاه از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد شد. گفته می شود سنسورهای مورد استفاده در دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 12 مگاپیکسلی است.

سامسونگ نوت 9 به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود (باتری گلکسی نوت ۹ ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر ساعت دارد). یکی از تغییرات اصلی در این گوشی هوشمند مربوط به قلم S Pen آن است که از قابلیت های جدیدی بهره می برد.

منبع: کلیک

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها