چیپست کایرین ۹۸۵ (Kirin 985) در هوآوی پی ۳۰ استفاده خواهد شد

چیپست کایرین ۹۸۰ یکی از چیپست های موفق سال ۲۰۱۸ است که تا سال ۲۰۱۹ قرار است برای هوآوی خوش بدرخشد.

چیپست کایرین ۹۸۵ (Kirin 985) در هوآوی پی ۳۰ استفاده خواهد شد

البته به نظر می رسد درخشش چیپست های هواوی قرار است با یک ارتقا بیشتر شود و طبق شایعات احتمالا چیپست کایرین ۹۸۵ (Kirin 985) در هوآوی پی ۳۰ استفاده خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببنیم اوضاع از چه قرار است.
نمی دانم به یاد دارید یا نه اما هوآوی میت ۸ با چیپست کایرین ۹۵۰ معرفی شد. اساسا چیپست های هوآوی در نیمه دوم سال و همزمان با اپل معرفی شده و در خانواده میت اولین استفاده را خواهند داشت. هوآوی برای پی ۹ اما چیپست جدید کایرین ۹۵۵ را معرفی کرد که یک ارتقا جزئی متمرکز بر فرکانس بود. کاری که سامسونگ و حتی کوالکام هم با چیپست های خود می کردند تا پرچمدار شش ماه بعدی خیلی مشابه قبلی نباشد!

چند سالی هست که این روال متوقف شده اما به نظر می رسد هوآوی نمی خواهد که پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۱۹ این شرکت با پرچمدار نیمه دوم ۲۰۱۸ آن ها یک چیپست هم‌نام داشته باشد و ترجیح می دهد ارتقائی به نام چیپست کایرین ۹۸۵ (Kirin 985) را معرفی کنند.

تا به اینجا درباره چیپست بعدی هوآوی فقط یک نام داریم و هیچ اطلاعات دیگری در دست نیست اما پربیراه نیست که نظریه چیپست جدید با فرکانس بالاتر و احتمالا شاید پشتیبانی انتخابی از شبکه 5G برای بعضی مدل های هوآوی ۳۰ پرو را متصور شویم.

منبع: ترنجی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها