آغاز طراحی گلکسی اس ۹ / تصویر لورفته از فبلت نوت ۷ آر با باتری متفاوت

سایت ویتنامی سامسونگ SamsungVN تصاویر جدیدی از نوت 7 رفربیشد / Refurbished بانام فنی SM-N935 منتشر کرده که به‌زودی راهی برخی بازارهای برگزیده در آسیا خواهد شد. اواسط آوریل نیز نمونه اولیه از نمایشگر گلکسی اس 9 برای مدیران ارشد رونمایی می‌شود.

آغاز طراحی گلکسی اس ۹ / تصویر لورفته از فبلت نوت ۷ آر با باتری متفاوت

این تصاویر نشان می‌دهد سامسونگ باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت را جایگزین باتری معیوب قدیمی کرده است که عامل اصلی انفجار در فبلت 2016 کمپانی کره‌ای و خارج شدن از رده تولید شد.

باتری اصلی نوت معیوب و از رده خارج‌شده 3500 میلی‌آمپر تعریف‌شده بود که کارشناسان طراحی غلط، بزرگ‌تر بودن باتری و قراردادن باتری با حجم فیزیکی بیشتر از حد معمول داخل کیس نوت 7 و داغ شدن ناگهانی و انفجار و آتش گرفتن گوشی دلیل اصلی خداحافظی همیشگی با نوت 7 شد و سامسونگ از فروش یکی از بهترین گوشی‌های خود محروم شد.

بعداً کمپانی کره‌ای اعلام کرد قصد فروش ندارد اما اخیراً زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه بیش از 5 میلیون گوشی در انبار سامسونگ از نوع نوت 7 قرار است بازسازی‌شده و راهی بازار شود.

این تصمیم منجر به تغییر دیزاین باتری معیوب شده و باتری پیشنهادی جایگزین می‌شود تا نوت 7 اس یا R به‌زودی عرضه شود.

همچنین سامسونگ طراحی نوت 8 به‌عنوان نسل بعدی نوت 7 را آغاز کرده و همچنین تیم دیگری وارد فاز اول ساخت گلکسی اس 9 که مرحله طراحی و ساخت نمایشگر است را شروع کرده و قرار است نمونه اولیه آن اواسط آوریل مورد بحث قرار گیرد.



5656

منبع: خبرآنلاین

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها