ماجرای ویدئویی که سند سقوط هواپیمای اوکراینی با موشک شد + فیلم

فیلمی منتشر شده که گفته می‌شود سند اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی است.

ماجرای ویدئویی که سند سقوط هواپیمای اوکراینی با موشک شد + فیلم

نکته جالب اما این است که در این فیلم هیچ نشانه‌ای از اصابت موشک به هواپیما نبوده و تنها موشکی را نشان می‌دهد که کلاهک جداشونده آن عمل کرده و از موشک جدا می‌شود.

عجیب اینکه رسانه‌های غربی از این ویدئو به‌عنوان سند شلیک به بوئینگ ۷۳۷ یاد می‌کنند.

پیش‌تر یک منبع آگاه در گفتگو با سایت خبر فوری گفته بود: شلیک موشک ایرانی به هواپیمای خط هوایی اوکراین فقط یک ادعاست.

او تاکید کرده بود که خبر رسانه‌های غربی و مقامات آمریکایی درباره نحوه سقوط هواپیمای اوکراینی دروغ است.

به گفته وی، گزارش فنی کمیسیون سوانح روشن است و نهادهای ذیربط در این رابطه توضیح می‌دهند.

یک مقام مسئول دیگر نیز در گفتگو با خبرنگار ما، توضیح داده بود: ماشین رسانه‌ای غرب برای پنهان کردن رسوایی شکست آمریکا از انتقام سخت ایران در عین‌الاسد، اقدام به شایعه‌پراکنی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی کرده است.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • سجاد حسینی
    0

    این کی بوده که دقیقا میدونسته کجا قرار هست موشکی به هواپیمایی بر خورد کنه و فیلمش رو گرفته ؟

    نظرات شما -
    • صنم
      0

      دقیقا سوال من هم هست.... اونم توی اون خلوتی صبح و زمانی که همه خواب هستن..‌... زوم کرده توی بخش تاریکی از آسمون که چی؟! یعنی باور کنیم نمز دونسته اون بالا قراره چه اتفاقی بیفته؟!

    • فرزاد
      0

      اون از طرف حق اومده بود که سپاه رو رسوا کنه

    • ف.خ
      0

      مامانم همون اول سقوط گفت عجیب نیست کسی سر صبحی دقیقا رو به هواپیما داره فیلم میگیره من توجه نکردم ولی الان منم فکر جاسوسی میکنم شماره پرواز 752 بوده و نخبه ها توش بودن چطور همشون تو یه هواپیما بودن 52 ترامپ همین نبوده

  • آرش
    0

    هواپیما یه عالم چراغ و چراغ چشمک زن داره که در شب به خوبی دیده میشه. الان این چی بود؟! یه نوری رفت خورد به یه نقطه تاریکی بعد هم بلافاصله خاموش شد!! تازه هواپیما که تا لحظه سقوطش داشت می سوخت!

  • مهدی
    0

    ویدیو ویدیو که میگن اینه!!!! کو هواپیماش؟ اصلا کجا هست؟ نباید انفجار هواپیما معلوم میشد؟شبیه انفجارفشفشه بود.

  • بی نام
    0

    با اعتراف مسولین فکرکنم این آقایان فردا بنویسند این سپاهی حاجی زاده نبود آمریکا لباس نظامی تن یک نفر کرده واو خودشو جای حاجی زاده از سپاه جازده بیاید ثابت کنید به این آدم

  • صنم
    0

    فیلمبردار این صحنه به شدت مشکوکه! اون وقت صبح این آدم توی این سکوت دقیقا چرا زوم کرده روی نقطه تاریکی از آسمون که چند لحظه بعد یه موشک می خوره به هواپیما؟! حالا ببینید کی گفتم.... چند وقت بعد معلوم می شه اصلا سهوی نبوده و یه نفوذی کاملا هماهنگ شده این کارو کرده .... و اخبار رو هم همدست هاش به آمریکا مخابره کردن.... اما سپاه نمی تونه همچین اعتراف سنگینی کنه و برای همین گفته خودش زده

    نظرات شما -
    • ف.خ
      0

      منم با شما موافقم از یکی شنیدم شماره 752 شماره پرواز بوده 52 تراپ عجیب چک کردم واقعا درست یکیم گفت در جواب ترامپ یکی از مسولین به عدد 290 اشاره کرده 290 تعداد مسافر های هواپیمای ایران در حمله موشکی ناو وینست امریکا این حرف اون کاربر در سایت دیگه درست بود چرا این عدد چرا در این زمان.بعد چه کسی وسط بیابون شهریار دوربین به دست امده اون موقع صبح دوربین روشن تو اسمون برای چه کاری.مورد بعدی مسولین هواپیمایی که کارشناسن با حضور سر صحنه قبل از اطلاع سپاه احتمال حمله موشکی ندادند سی ان ان و بی بی سی چگونه از اول گفتند موشک با یک فیلم با موتور اتش گرفته? تازه اونا خبرنگار هستن واقعا جاسوسی نبوده ???

  • م.مالک
    0

    سلام.یعنی ما باور بکنیم این طرف داره نمایش میده یا از ماجرا خبردار بوده؟؟؟؟؟طبیعیه به نظر شما؟

  • یاسر
    0

    فرمانده هوافضا گفت موشک کوچیک بوده واسه همین اون لحظه ی اصابت آتیشش کم بوده.نوع تخریبشم گفت ولی الان یادم نیست.ویدئو صحبتاشو ببینید و گوش کنید.. هواپیما بعد از اصابت مسیره تقریبا زیادی رو میره و حتی میخواسته برگرده فرودگاه که دیگه نزدیک شهریار آتیش میگیره و سقوط میکنه

  • فاطمه
    0

    مرگ برآمریکا ممنون ازجانشین سردارشهیدمان سردارحاجی زاده...سپاس

  • زینالی
    0

    مرگ بر آمریکا ببینید عزیزان هرچه هم باشه ایران کشور ما و ما هم فرزندان این مرز و بوم هستیم من نمیخوادم بحث کنم اما هرچه باشد و ماجرا هر چه باشد ما باید از کشورمون دفاع کنیم زمان طاغوت (رژیم پهلوی) هم اگر از کشورمون دفاع می کردیم هیچ بیگانه ای جرعت مداخله نداشت وحالا هم نباید کشور مون را با حرفهای چرند بعضیها که وطن فروش وناموس فروش به چالش بکشیم این مرتیکه اون وقت صبح وساعت چه غلطی تو اون مکان می کرد که فیلم بگیره صد درصد کار خودش و همدستاش هست درود بر خامنه ای رهبر عزیزم مرگ بر وطن فروش.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها