اقامت اروپا از طریق خرید ملک

یکی از روش‌‌های ساده کسب اقامت کشورهای اروپایی، سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک توسط افراد بالای 18 سال است.

اقامت اروپا از طریق خرید ملک

افراد با توان مالی مناسب، می‌توانند با سرمایه‌گذاری به ارزش 215.600 یورو در املاک و مستغلات، ویزای طلایی اروپا را دریافت کرده و اقامت دائم اروپا را کسب کنند. ناگفته نماند که مبلغ و ارزش ملک خریداری شده در هر کشور اروپا برای اقامت، متفاوت است و تنها خرید ملک برای کسب اقامت کافی نیست. باید تعدادی از قوانین منحصربه‌فرد کشور موردنظر که در آن ساکن هستید را رعایت کنید.

برای اطلاع از نحوه کسب اقامت کشورهای مختلف از طریق خرید ملک، مؤسسه پاریس در ادامه این مقاله شما را راهنمایی می‌کند و شرایط و ضوابط هرکدام را بررسی می‌کند.

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

برای اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک، می‌توانید در هر یک از شهرهای اسپانیا ملک خریداری کنید و بعد از رعایت قوانین، اقامت اسپانیا را کسب کنید. اما نکته مهم این است که باید ارزش ملک خریداری شده 500.000 یورو باشد و برای تمامی اعضای خانواده که قصد مهاجرت دارند، از لحاظ مساحتی و امکانات مناسب باشد. اگر ارزش ملک کمتر باشد، اقامت 1ساله موقت دریافت می‌کنید که در هیچ حالتی تبدیل به ویزای دائمی نمی‌شود.

شرایط اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا این‌گونه است که در ابتدا ویزای 3ماهه به شما داده می‌شود. بعد از خرید ملک و ارائه سند آن به سفارت اسپانیا در ایران، بعد از گذشت 3 الی 6 ماه ویزای 1ساله مولتی به شما اعطا می‌شود که بعد از گذشت 1 سال می‌توانید برای افراد خانواده که زیر 18 سال سن دارند ویزای اقامت 1ساله بگیرید. در نهایت با گذشت 5 سال، ویزای اقامت دائم و بعد از 10 سال، پاسپورت اسپانیا را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که در این مدت برای سفر به کشورهای خارج از حوزه شینگن، در هر 180 روز فقط 90 روز مجاز به سفر هستید.

اقامت پرتغال از طریق خرید ملک

برای دریافت اقامت پرتغال از طریق خرید ملک، باید ملک و مستغلاتی به ارزش 350 تا 500 هزار یورو خریداری کنید. این مبلغ در شهرهایی با تراکم جمعیت کم، می‌تواند 280 هزار یورو هم باشد. در این صورت است که ویزای طلایی دریافت کرده و اقامت دائم  پرتغال را می‌گیرید. دارندگان کارت طلایی در پرتغال، به مدت 2 سال اقامت دریافت می‌کنند و بعد از آن دوباره اقامتشان 2 سال تمدید می‌شود. در نهایت بعد از گذشت 5 سال، در صورت رعایت قوانین، اقامت دائم و شهروندی پرتغال را کسب می‌کنند.

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

برخلاف کشورهای گفته شده، خرید ملک در فرانسه تضمینی برای دریافت اقامت دائم فرانسه به‌حساب نمی‌آید. برای اینکه بتوانید با خرید ملک در فرانسه اقامت بگیرید، باید در کنار آن اثبات کنید که تمکن مالی موردنیاز برای زندگی در فرانسه را دارید. برای کسب اقامت فرانسه، مبلغ 1300 یورو حقوق ماهانه از منابع خارج از کشور فرانسه و سالانه 19.074 یورو برای متقاضی اصلی موردنیاز است. از طرفی چون خرید ملک به‌تنهایی منجر به دریافت اقامت در فرانسه نمی‌شود، می‌توانید با هر مبلغ دلخواهی، در هر شهری از فرانسه ملک خریداری کنید.

با خرید یا اجاره ملک در فرانسه به مدت 1 سال، اقامت 1ساله با عنوان ویزای تایپ D به شما داده می‌شود. اولویت با کسانی است که تمکن مالی خود را اثبات کرده‌اند. بعد از 1 سال، با درخواست مجدد اقامت، ویزای تایپ D تبدیل به کارت اقامت 1ساله می‌شود. درخواست اقامت را می‌تواند هر 1 سال تمدید کند و بعد از گذشت 5 سال برای دریافت اقامت دائم فرانسه اقدام کند.

اقامت یونان از طریق خرید ملک

خرید ملک در یونان و کسب اقامت از این طریق، یکی از روش‌ها محبوب از نظر مهاجران است. کشور یونان با هدف جذب سرمایه از طریق خرید ملک توسط اتباع خارجی به مبلغ حداقل 250.000 یورو، به آن‎ها اقامت دائم می‌دهد. بعد از خرید خانه و ارائه سند آن به سفارت، ویزای اقامت 1ساله با عنوان TRP اروپا به شما اعطا‌ می‌شود. بعد از گذشت 5 سال که مرتب ویزای خود را تمدید کرده‌اید و با رعایت قوانین و بدون ارتکاب جرم، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم یونان اقدام کنید.

2

اقامت اروپا از طریق خرید ملک توسط مؤسسه پارسیس

از آنجایی که سرمایه‌گذاری به روش خرید ملک در اروپا و دریافت اقامت اروپا از این طریق روش آسان و محبوبی است، متقاضیان زیادی دارد. کشورهای مختلف اروپایی، برای جلوگیری از هرج‌ومرج و کارهای خلاف قانون متقاضیان، شرایط و مراحل مختلفی را در نظر گرفته‌اند. برای اطلاع از این شرایط و قوانین بهتر است با متخصصین مؤسسه پاریس در این حوزه مشورت کنید. تیم کاردان مؤسسه پارسیس دراسرع‌وقت و صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی، شما را برای خرید ملک و اخذ اقامت کشورهای اروپایی از این طریق، مشاوره و راهنمایی می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کیوان
    0

    کاسبان تحریم و حرامخوران دولتی و وزیران و نماینده های بی اصل و نسب و بیسواد اقامت اروپا و آمریکا را گرفته اند خدا نابودتان کند

  • ناشناس
    1

    انشاالله جنگ جهانی سوم نزدیکه

  • لویزانی
    0

    پارتی و دیپلماسی نباشه. هیچ چی نیست من همه چی دارم پارتی ندارم و المان بزرگترین شریک من است اما من را در سفارت نپذیرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها