مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها:

ممنوعیت تردد در محور چالوس/ مسافران از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محور چالوس/ مسافران از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند

ایمان محرابی نیا گفت: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و حدفاصل مکارود تا انارک و محدوده هزارچم هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، تردد از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید و دماوند و آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار هستیم.

او می گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده های سه راهی چلاو و الیمستان و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های بایجان ، شاهاندشت و آب اسک و آزادراه و محور قدیم پردیس - تهران محدوده جاجرود  را دوربین های نظارتی نشان می‌دهد.

او درباره آخرین وضعیت ترافیکی در  سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل کمالشهر تا حصارک و محدوده های امامزاده طاهر و گپلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم- تهران محدوده شکرآباد و حدفاصل مرتضی گرد تا پل اتوبان آزادگان و  محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک گزارش شده است. 

براساس این گزارش با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور مسافران حتما پیش از عزیمت  از آخرین وضعیت جوی و جاده ای هوا از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد