دونده ایران: جو ورزشگاه مسابقات جهانی وحشتناک بود

دونده ۴۰۰ متر مانع ایران در مورد عملکرد خود در مسابقات قهرمانی جهان گفت: جو ورزشگاه فوق العاده وحشتناک بود و تا به حال تجربه حضور در چنین جوی را نداشتم.

دونده ایران: جو ورزشگاه مسابقات جهانی وحشتناک بود

مهدی پیرجهان، دونده ۴۰۰ متر مانع ایران در اولین تجربه حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان با ثبت زمان ۵۰.۴۶ از صعود به مراحل بالاتر بازماند و با قرار گرفتن در جایگاه ۲۵ جهان به کار خود پایان داد. او قبلا رکورد ۴۹.۳۳ را ثبت کرده بود اما نتوانست در مسابقات جهانی آن را تکرار کند.

پیرجهان در مورد مسابقات جهانی گفت: سطح مسابقات بالا بود. همه در این مسابقات شرکت کرده بودند و من هم توانستم جواز حضور را بدست بیاورم. چیزی که از خودم انتظار داشتم، نبودم و به همین دلیل شرمنده مردم ایران شدم. امیدوارم سال‌های بعد بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

او در مورد اینکه نتوانست رکورد قبلی خود را (۴۹.۳۳) تکرار کند بیان کرد: شرایط آب و هوایی خیلی تاثیر گذار بود. ما خیلی دیر به محل مسابقات رسیدیم به همین دلیل روز اول شرایط خوبی نداشتم. امیدوارم با کمک فدراسیون و حمایت مردم در آینده نتایج خوبی بگیرم.

پیرجهان جو ورزشگاه برگزاری مسابقات را در ثبت زمان ۵۰.۴۶ موثر دانست و بیان کرد: جو ورزشگاه فوق العاده وحشتناک بود و تا به حال تجربه حضور در چنین جوی را نداشتم. علاوه بر این قبل از این مسابقات در لیگ ایران هم شرکت کردم که سطح بالایی نداشت و خسته شدم. به خاطر این نتیجه شرمنده فدراسیون و مردم ایران شدم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها