سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد:

باشگاه‌های بیلیارد باید به محل امن برای خانواده‌ها تبدیل شوند

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با بیان این که امروزه نگاه به رشته‌های بیلیاردی نسبت به گذشته متفاوت است، گفت: باشگاه‌های بیلیارد باید به محل امن برای خانواده‌ها تبدیل شود.

باشگاه‌های بیلیارد باید به محل امن برای خانواده‌ها تبدیل شوند

علی سلطانپور امروز، ۱۵ آذرماه در مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان، اظهارکرد: آقای شقاقی رییس هیات از بدنه همین هیات است و خوشحالم فردی انتخاب شد که مورد قبول جامعه بیلیاردی خوزستان است و امیدوارم این اتفاق توام با موفقیت این استان در رشته های بیلیارد و بولینگ شود.

وی افزود: خوزستان استان با ظرفیت و خاستگاه رشته‌های بیلیاردی کشور است. اگر بخواهم از سه استان به عنوان شاکله اصلی این رشته نام ببرم، استان خوزستان در کنار تهران و یکی دو استان دیگر سرآمد است.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امیدوارم استان خوزستان به جایگاه اصلی خود برگردد. ضمن این که امیدوارم رییس جدید با کمک همکارانش با یک برنامه کوتاه مدت و چهارساله بتواند اتفاقات خوبی را برای این رشته‌ها رقم بزند.

وی عنوان کرد: ساماندهی هیات‌های شهرستانی و کمیته‌های هیات باید از برنامه های رییس جدید هیات باشد. همچنین در اسرع وقت، بانک اطلاعاتی کامل از باشگاه های سراسر استان تهیه و در اختیار ادارع کل ورزش و جوانان خوزستان قرار بگیرد. باشگاه‌های باید به محل امن برای خانواده ها تبدیل شوند.

سلطانپور گفت: امروزه نگاه به رشته های بیلیاردی نسبت به گذشته متفاوت است و ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد. ضمن این که حسین وفایی قهرمان خوزستانی رشته بیلیارد در بالاترین سطح دنیا فعالیت می‌کند و این‌ها مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ باشگاه در سطح کشور داریم و این اتفاق خوبی است. اگر کار به درستی مدیریت شوند، می‌توانیم در بعد قهرمانی و همگانی پشتوانه سازی کنیم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با بیان این که خوزستان در رشته‌های بیلیاردی باید پرچم دار باشد، ادامه داد: خوزستان خاستگاه این رشته‌ها است. همچنین استعدادیابی و آموزش مورد توجه فدراسیون است و باید در خوزستان هم روی این دو مقوله کار شود. ضمن این که از ظرفیت بخش خصوصی هم استفاده شود.

وی با بیان این که توسعه بخش بانوان نیز باید مدنظر باشد، گفت: به این مقوله در کشور توجه نشده اما از اولویت‌های ما است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اکثر باشگاه های بیلیارد پاتوق شرط بندهای فوتبال شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها