چگونه لکه وایتکس را از روی لباس پاک کنیم؟

لکه‌بری لباس با وایتکس یکی از کارهایی است که همه خانم‌ها چند بار آن را تجربه می‌کنند. اما ممکن است در این لکه‌بری رنگ قسمت ها دیگر پارچه هم از بین برود که در این موارد باید این کارها را انجام دهید.

چگونه لکه وایتکس را از روی لباس پاک کنیم؟

هدف از استفاده از وایتکس پاک کردن لکه لباس‌های سفید و از بین بردن باکتری‌ها و آلودگی‌های آن است اما گاهی پیش می‌آید که وایتکس به صورت اتفاقی یا بر اثر ناآگاهی به لباس‌های رنگی شما برخورد می‌کند و لکه‌های بدی روی آن به جا می‌گذارد که متأسفانه قابل پاک شدن نیستند چون این لکه وایتکس در واقع از بین رفتن رنگ اصلی لباس است که تنها با بازگرداندن این رنگ می‌تواند برطرف شود. اما برای کاهش این لکه وایتکس شما باید اثر سفید کننده را خنثی کنید چون اگر این ماده به مدت طولانی در تماس با لباس باقی بماند ممکن است باعث تضعیف الیاف و پارگی و سوراخ شدن آن شود. برای این کار به روش زیر عمل کنید:

به محض این که لباس با سفیدکننده تماس پیدا کرد آن را با آب سرد آبکشی کنید تا وایتکس اضافی روی آن شسته شود و روی لباس باقی نماند.

کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید تا خمیری شود و این خمیر را به صورت یکنواخت روی محل لکه بمالید تا وایتکس موجود روی لکه را خنثی کند. پس از خنثی شدن وایتکس لکه با چند ترفند می‌توانید رنگ لباس را برگردانید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها