ماسک شفاف کننده و روشن کننده پوست صورت

داشتن پوست شفاف و روشن از نشانه‌ های سلامتی پوست هر شخصی محسوب می‌شود، به همین خاطر رسیدگی به پوست را باید در اولویت کارهای روزمره خود قرار دهید و در این راه از کمک مواد طبیعی، تازه و در دسترستان غافل نشوید.

ماسک شفاف کننده و روشن کننده پوست صورت

استفاده از ماسک‌های خانگی که با مواد اولیه طبیعی و ارزان قیمت تهیه می‌شوند، کار بسیار هوشمندانه‌ای که علاوه بر صرفه اقتصادی، به مرور زمان به یک عادت مثبت در زندگی‌تان تبدیل می‌شود و تداوم آن، باعث زیبایی منحصر به فرد پوستتان خواهد شد که عوارض جانبی هم ندارد.

ماسک آلوئه‌ ورا

ژل آلوئه ورا

برای تهیه این ماسک فوق‌العاده به سه ماده اولیه احتیاج دارید که عبارتند از:

ژل آلوئه‌ورا: یک قاشق چایخوری

زردچوبه: 1/4 قاشق چایخوری

گلاب: 2 قاشق چایخوری

این مواد را با هم مخلوط کنید و خمیر نرم حاصل از آن را برای مدت 20 دقیقه روی صورتتان بگذارید و سپس با آب سرد بشویید. بعد از شستن، کمی گلاب به پوستتان بزنید.

این ماسک برای کسانی که دارای پوست چرب هستند، بسیار عالی است و جوش و آکنه را در آن‌ها کاهش می‌دهد. ژل آلوئه‌ورا به عنوان یک تسکین دهنده عمل می‌کند و زردچوبه و گلاب هم درخشندگی و شفافیت پوست را افزایش می‌دهند.

با استفاده مداوم از این ماسک، پوستی روشن و شفاف خواهید داشت.

ماسک آلوئه ورا و عسل برای پوست و موها

ماسک ماست

ماست

ماست: 2 قاشق چایخوری

روغن زیتون: یک قاشق چایخوری

عسل: یک قاشق چایخوری

پودر زردچوبه: 1/4 قاشق چایخوری

تمام این مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و روی صورتتان بمالید و وقتی خشک شد، آن را بشویید.

ماسک زردچوبه برای روشن سازی رنگ پوست و روغن زیتون و عسل هم برای ایجاد نرمی، لطافت و رطوبت‌رسانی پوست عالی هستند. ماست نیز برای پاکسازی عمیق پوست و ایجاد شفافیت در لایه‌های آن بی‌نظیر است. این ماسک را هفته‌ای سه مرتبه استفاده کنید و از نتیجه آن مطمئن باشید.

ماسک ماست و خواص شگفت‌انگیز آن برای زیبایی

ماسک گوجه‌ فرنگی

گوجه فرنگی

گوجه‌فرنگی له شده: یک قاشق چایخوری

ماست: 2 قاشق چایخوری

این دو ماده را با هم مخلوط کنید و برای 15 دقیقه روی صورتتان بگذارید، سپس با آب سرد آن را بشویید.

ماسک گوجه فرنگی برای از بین بردن لک‌های تیره، جای جوش، اسکارهای قدیمی و هر گونه تغییر رنگ پوست مانند لک‌های ناشی از نور خورشید مناسب است. اما با این حال، باید حتما مطمئن شوید که پوستتان به گوجه‌فرنگی حساسیت ندارد.

توجه: مقالات و توصیه‌های "زیبامون" برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

منبع: زیبامون

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها