امتحان طعم های جدید پیتزا در پیتزافروشی های کرمان

پیتزا به‌عنوان یک غذای ایتالیایی طعم و مزه‌ای متفاوت نسبت به تمام فست فودها دارد. حتی کسانی که به غذاهای آماده علاقه ندارند، تمایل پیدا می‌کنند تا طعم پیتزا را بچشند. این غذا به‌قدری خوشمزه است که هم اکنون در بیشتر فست فودی‌ها و رستوران‌های دنیا سرو می‌شود.

امتحان طعم های جدید پیتزا در پیتزافروشی های کرمان
پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی مختلفی در تمام جهان سرو می‌شود که هر کدام رسپی مخصوص خودشان را دارند. تنها سرآشپزهای ماهر و حرفه‌ای به دستور پخت این غذا های آماده مسلط هستند. بنابراین اگر دوست دارید متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین طعم پیتزا را بچشید، باید به سراغ رستوران‌های معروف شهر بروید که آشپزهایی حرفه‌ای دارند.
 
پیتزافروشی‌های کرمان
در شهر کرمان فست فودی‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند که با تهیه انواع پیتزا و فست فود از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید طعم لذیذ پیتزای مورد علاقه تان را در این رستوران‌ها بچشید. اما آیا بهترین و حرفه‌ای‌ترین فست فودها و پیتزافروشی‌های گرگان را می‌شناسید؟
 
آشنایی با پیتزافروشی‌های خوب کرمان
اگر به شهر کرمان رفتید، پیشنهاد می‌دهیم حتما سری به فست فودی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بزنید. این فست فودی‌ها منوی متنوعی از پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی دارند و با آشپزهای حرفه‌ای خوشمزه‌ترین پیتزاها را تهیه می‌کنند.
 
پیتزای تنوری (کُرمی بیکر)
پیتزای تنوری (کُرمی بیکر) کرمان متفاوت‌ترین فست فودهای این شهر را تهیه می‌کند. شاید اگر با غذاهای منوی این فست فودی آشنا نباشید، با دیدن نامشان حتی تعجب کنید.
این پیتزا فروشی به‌وسیله خمیر پیتزا آمریکایی و مخلفات خوشمزه‌ترین غذاهای آماده را تهیه می‌کند. اگر به این مجموعه بروید، عاشق طعم و مزه خیلی خوب غذاهای آنجا می‌شوید. منوی غذاهای اصلی این فست فودی پر شده از اسامی عجیب و غریبی که شاید تا به الان نشنیده باشید! در ادامه منوی غذای پیتزای تنوری (کُرمی بیکر) را برایتان قرار می‌دهیم:
01
یکی دیگر از ویژگی‌های پیتزای تنوری (کُرمی بیکر) که این فست فودی را خاص می‌کند، برخورد مناسب پرسنل با مشتری‌ها است. در این پیتزافروشی بیشتر از همه چیز به رضایت مشتری‌ها از خریدشان اهمیت داده می‌شود، بنابراین پرسنل رسالت خود می‌دانند تا با لبخند و روی باز از مشتری‌ها پذیرایی کنند.

1

پیتزای تنوری (کُرمی بیکر) کرمان
موقعیت مکانی خیلی خوب این پیتزا تنوری نیست موجب می‌شود تا به‌راحتی به آنجا بروید و با سرو یک ناهار یا شام خوشمزه دلی از عزا در بیاورید.
آدرس پیتزای تنوری (کُرمی بیکر) کرمان: بلوار جمهوری، ابتدای والفجر شمالی، جنب بستنی شادی
ساعت کار: 11 تا 14 ظهر و 18 تا 23 شب
 
مجموعه غذایی خانه وزیر
مجموعه غذایی خانه وزیرکرمان یکی دیگر از محبوب‌ترین پیتزافروشی‌های این شهر است که یک منوی وسوسه‌انگیز از پیتزا های مختلفی دارد که قطعا با دیدن منو مجاب می‌شوید یکی از پیتزاهای آنجا را سفارش دهید.
پیتزاهای مجموعه خانه وزیر قیمت مناسبی دارند و با بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. رسپی مخصوص تهیه هر کدام از پیتزاها را سرآشپز می‌داند، برای همین با نهایت دقت و با در‌هم‌آمیختن مواد مختلف پیتزاهایی خوشمزه و دلپذیر تهیه می‌کند. در ادامه منوی پیتزاهای خانه وزیر را می‌بینید:
02
البته انواع غذاهای محبوب دیگر مثل لازانیا، غذاهای اصیل ایرانی مثل مرصع پلو یا خوراک کباب وزیری و پیش غذاهای خوشمزه در این مجموعه سرو می‌شوند.

2

مجموعه غذایی خانه وزیر کرمان
 
از منوی پر و پیمان این فست فودی که بگذریم، به موقعیت مکانی خیلی خوب مجموعه خانه وزیر می‌رسیم. این رستوران در بلوار امام رضا قرار دارد و بیشتر مردم کرمان از اقصی‌نقاط این شهر می‌توانند به‌راحتی به این مجموعه دسترسی پیدا کنند.
مجموعه غذایی خانه وزیر در 2 وعده ناهار و شام از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند. بنابراین در تمام طول روز می‌توانید برای سفارش غذا به آنجا بروید.
آدرس مجموعه غذایی خانه وزیر کرمان: بلوار امام رضا(کمربندی)، بعد از پل کوثر، به‌سمت شرف‌آباد، داخل کندرو، نبش ورودی بحرالعلوم
ساعت کار: 12 تا 15.30 ظهر و 19.30 تا 23.30 شب
 
پیتزا ساندویچ پاشا
پیتزا ساندویچ پاشا فقط مخصوص علاقه‌مندان به پیتزاهای ایتالیایی است. در این فست فودی پیتزاهای آمریکایی سرو نمی‌شوند، بنابراین اگر به طعم آنها علاقه دارید، بهتر است که به‌سراغ فست فودی‌های دیگر بروید.
پیتزا ساندویچ پاشا با 4 نوع پیتزای ایتالیایی و انواع ساندویچ و برگر که طعمی متفاوت و خاص دارند، توانسته شهرت خوبی در محله بلوار قدس کرمان به‌دست آورد. منوی پیتزای این فست فودی را در ادامه برایتان قرار می‌دهیم:
 
03

3

پیتزا ساندویچ پاشا کرمان
راز موفقیت پیتزا ساندویچ پاشا در منوی متنوع آن است. در واقع برای هر ذائقه ای در این فست فودی نوعی غذای آماده متفاوت و خوشمزه پیدا می‌شود. هم‌اکنون بیشتر مردم این منطقه برای خوردن پیتزا یا ساندویچ به مجموعه پاشا می‌روند.
البته فضا و اتمسفر خیلی خوب این فست فودی را هم نباید از قلم انداخت که مشتری‌ها را جذب خود می‌کند. فضای غذاخوری فست فود پاشا به‌قدری آرامش‌بخش و مناسب است که دوست دارید به‌جای صرف غذا در خانه یا هر محیط دیگر، در محیط فست فود سفارش تان را نوش‌جان کنید.
البته فست فود پاشا در پلتفرم‌های آنلاین سفارش غذا نیز فعالیت دارد. بنابراین اگر حوصله رفتن به فست فودی را ندارید، با مراجعه به این اپلیکیشن‌ها غذای مورد علاقه‌تان را در چند ثانیه از فست فود پاشا سفارش دهید.
آدرس پیتزا ساندویچ پاشا کرمان: بلوار قدس، حدفاصل کوچه ۹ و ۱۱
ساعت کار: 11 ظهر تا 23 شب
 
پیتزا پاندا
محال است به پیتزا پاندا بروید و منوی پیتزاهای این فست فودی وسوسه‌تان نکند. حتی شنیدن نام پیتزاهای این رستوران گرسنه‌تان می‌کند، حالا فرض کنید به این فست فودی بروید و پیتزاها را از نزدیک ببینید!
طعم و عطر پیتزاهای مجموعه پاندا هوش را از سرتان می‌برند. دلیل این همه تعریف، سابقه خیلی خوب این مجموعه در خدمت‌رسانی به مشتری‌ها است. کافیست سری نظرات مشتری‌های پیتزا پاندا در اپلیکیشن‌های سفارش غذا https://snappfood.ir بزنید تا متوجه این موضوع شوید.
انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی پاندا از تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شود. رسپی مخصوص تهیه آنها را نیز فقط آشپز پیتزا پاندا می‌داند، برای همین غذاهای این فست فودی همیشه طعمی متفاوت و خاص‌تر نسبت به تمام پیتزافروشی‌های کرمان دارند. در ادامه منوی پیتزاهای پاندا را لیست می‌کنیم:
 
04
آدرس پیتزا پاندا کرمان: پارک نشاط، ابتدای خیابان سعدی
ساعت کار: 18 تا 23.59 شب
 
جمع بندی
در این مطلب درباره بهترین و باکیفیت‌ترین پیتزافروشی‌های کرمان صحبت کردیم که متفاوت‌ترین طعم و مزه از پیتزا را به کامتان هدیه می‌دهند. این مجموعه‌ها در اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های سفارش غذا نیز فعالیت دارند، بنابراین اگر قصد سفارش پیتزا آنلاین کرمان از فست فودهای معتبر و با کیفیت کرمان را دارید، به این برنامه سری بزنید. این مجموعه‌ها با منوی متنوع و قیمت‌های مناسب و مقطوع آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    یعنی آشغال فروشای شهرو معرفی کردی چند گرفتی تبلیغ کردی ؟یه غریبه بیاد تو این شهر وبا گزارش شما بره سراغ این پیتزا فروشی ها که آبروی شهرمون میره مرد حسابی آخه به چه قیمتی کل شهر وریر سوال میبری؟

  • ناشناس
    0

    تاتلی وپیتزا نخل چی پس

  • ناشناس
    0

    خدایش تاتلی ودیدو کیفیتشون خیلی بهتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها