انواع مدل شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه در مدل های مختلف، از محبوب ترین انواع شلوار در بین آقایان محسوب می شود.

انواع مدل شلوار جین مردانه

با توجه به زیبایی و جنس درجه یک شلوار جین و استفاده فراوان از مدل های متنوع آن به طور پیوسته مدل های جدیدی از این شلوار توسط تولیدی های بزرگ تولید می شود. شلوار جین، باعث زیبایی اندام و خوش پوش تر شدن افراد می شود؛ به همین خاطر تقریبا اکثر آقایان از شلوار جین استفاده می کنند.

 

انواع مدل های متنوع شلوار جین مردانه که باید بشناسید

شلوار جین اسلیم فیت

یکی از مدل های بسیار زیبا شلوار جین، مربوط به مدل اسلیم فیت است. طراحی و مدل دوخت این نوع از شلوار به گونه ای است که در قسمت ران ها کاملا چسبیده بوده ولی از قسمت زانو به پایین آزاد است. اسلیم فیت یکی از مناسب ترین مدل های شلوار برای افرادی است که دارای اندامی لاغر هستند. با پوشیدن این مدل از شلوار جین، پاهای فرد بسیار خوش تراش و پر نشان داده می شود. مدل اسلیم فیت، حد واسط بین مدل های اسکینی و راسته است

شلوار جین اسلش

از دیگر مدل های محبوب و شیک شلوار جین، باید به مدل اسلش اشاره کرد. این مدل از شلوار در انواع کمر کش و بنددار وجود دارد. قسمت مچ این شلوار نیز از نوع کشی است. به طور کلی این نوع از شلوار مناسب استایل های اسپرت است. پارچه خنک و سبک شلوار جین اسلش، آن را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است. تن پوش این مدل از شلوار جین بسیار راحت است و پوشیدن آن احساس آزاد بودن به افراد می دهد. یکی از بهترین ویژگی های شلوار جین اسلش این است که به راحتی می توان آن را با هر نوع لباسی اعم از تیشرت و سویشرت و ... ست کرد. از طرفی هم به راحتی با کفش های کتانی و اسپرت نیز قابل ست شدن است. این اسلش ها دارای سایزبندی کامل هستند و قسمت ران و ساق در آنها کاملا آزاد است.

شلوار جین بگی

گفته شد که تنوع طرح و مدل دوخت در بین انواع شلوار جین زیاد است. یکی دیگر از مدل های خاص و محبوب شلوار، مربوط به مدل شلوار جین بگی است. با انتخاب جین بگی می توان استایلی جذاب برای خود به وجود آورد. از مهمترین خصوصیات شلوار بگی می توان به کمر تنگ، ران و ساق آزاد و گشاد، فاق بلند و دمپای گشاد اشاره کرد. جین بگی انتخابی مناسب برای افراد چاق و لاغر است؛ چرا که با پوشیدن آن اندام چاق شما کمتر نمایان است. همچنین پوشیدن جین بگی این امکان را ایجاد می کند که لاغری پا و کمر افراد نیز کمتر مشخص باشد. آزادی این مدل از شلوار، آن را به پوششی راحت برای آقایان تبدیل کرده است؛ به همین خاطر استفاده از آن زیاد است.

انواع مدل شلوار جین مردانه

شلوار جین مام فیت

شلوار جین مام فیت از نظر ظاهری به شلوار مام استایل شباهت دارد.  به سبک شلوار جین مام استایل است. این مدل از شلوار جین، دارای فاق بلندی است؛ ولی در قسمت کمر و باسن خیلی آزاد نیست و کاملا فیت اندام فرد می باشد. به دلیل محبوبیت زیادی که این مدل از شلوار جین پیدا کرده است؛ برای تولید آن از پارچه جین کاغذی و ضخیم استفاده می کنند. متنوع بودن جنس این شلوار سبب شده که بتوانیم در هنگام گرما و سرما از نوع مناسب آن استفاده داشته باشیم. شلوار مام فیت، انتخابی عالی برای هر مکانی می باشد

شلوار جین مام استایل

شلوار مام استایل، از پرطرفدارترین مدل های جدید و امروزی می باشد. کمر این شلوار دقیقا در قسمت بالای ناف بسته می شود و فاق بلندی دارد. مهمترین ویژگی شلوار مام استایل این است که باعث کوچک تر به نظر آمدن کمر شده و همینطور قسمت ران و باسن را هم پر نشان می دهد. با وجود این خصوصیت، می توان نتیجه گرفت که شلوار جین مام استایل، مناسب افراد ریز نقش و لاغر اندام است. این مدل از شلوار بر خلاف مدل های راسته و جذب، تا حدودی آزاد است و حتی می توان قسمت مچ آن را هم به حالت پاکتی مانند در آورد.

شلوار جین راسته

یکی از زیباترین مدل های شلوار جین مردانه که محبوبیت فراوانی هم دارد مربوط به شلوار جین راسته است. طراحی و مدل دوخت این نوع از شلوار جین به گونه ای است که پوشیدن و بیرون آوردن آن برای افراد راحت است. با توجه به محبوبیت زیادی که این شلوار دارد آن را در مدل های ساده و طرح دار تولید می کنند. همچنین به دلیل سهولت در انتخاب و پوشیدن این شلوار، آن را در سایزبندی کامل تولید می کنند. از مزایای انتخاب شلوار راسته این است که می توان آن را با تیشرت و پیراهن و اورکت ست کرد.

شلوار جین اسکینی 

یکی از زیباترین مدل های شلوار جین هم که تن خور فوق العاده آن مورد پسند همگی قرار گرفته است؛ شلوار جین اسکینی است. این مدل مردانه از شلوار جین، خیلی خاص و زیبا است؛ و قطعا با پوشیدن آن شما هم جزو افراد شیک پوش و خوش استایل خواهید بود. تن خور این شلوار کاملا جذب است؛ به همین خاطر سبب می شود که اندام شما بلندتر به نظر برسد. باید دانست که شلوار جین اسکینی بیشتر مناسب افراد است که دارای چاقی و اضافه وزن شدید نیستند؛ چرا که جلوه این شلوار در قسمت کمر و باسن افراد چاق، زیبا نیست. تقریبا انتخاب اول هر فردی از بین تمامی مدل های مختلف شلوار جین، نوع اسکینی است. از جهت زیبایی و تاثیر فوق العاده ای که این شلوار بر روی استایل افراد دارد نمی توان آن را با مدل های دیگر مقایسه کرد. چسبیدن شلوار به سایر قسمت های پایین تنه، بر زیبایی اندام فرد می افزاید. و باید دانست که هماهنگ کردن این نوع از شلوار هم با انواع لباس و کفش نیز کار راحتی است.

انواع مدل شلوار جین مردانه

نکاتی در مورد انواع شلوار جین که در زمان خرید باید بدانید

همانطور که می دانید تمامی مدل های شلوار جین، طرفداران خاص خود را دارند. و شلوار جین در هر مدلی، جزو شلوارهایی محسوب می شود که هرگز قدیمی نمی شود. با توجه به تقاضا بالایی که در بازار خرید شلوار جین وجود دارد؛ امروزه شاهد برندهای مختلفی از آن در بازار هستیم. شلوار جین در انواع ضخیم و نازک وجود دارد لذا به هنگام خرید باید به کیفیت جنس شلوار دقت داشته باشید. تنوع رنگی در بین انواع شلوار جین نیز بالا است و معمولا رنگ های آبی تیره و روشن، مشکی و ذغالی جزو پر طرفدارترین رنگ ها محسوب می شوند. تنوع رنگ، در زمان خرید به شما امکان می دهد که مناسب ترین نوع را انتخاب کنید. با توجه به این که سایز کمر افراد نیز با هم فرق دارد، به هنگام خرید باید به سایز شلوار دقت کنیم. با انتخاب انواعی از شلوار که هم سایز کمر ما هستند می توانیم استایلی جذاب تر داشته باشیم. تمامی مدل های شلوار جین مردانه از نظر طرح و مدل دوخت نیز دارای تفاوت هستند. همانطور که می دانید امروزه مدل های زاپ دار و پاره طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده اند. علاوه بر مدل های طرح دار، شلوار جین در مدل ساده نیز وجود دارد؛ سایت آکومد همواره جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های شلوار جین مردانه عرضه میکند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها