کراتینه مو با سس مایونز + ماسک موی طبیعی با سس مایونز

کراتینه کردن مو یکی از کارهایی است که امروزه اکثر خانومها زیاد انجام میدن. اما کراتینه با مواد شیمیایی برای مو ضرر داره و ما در اینجا کراتینه کردن مو با مواد طبیعی رو به شما آموزش می دیم.

کراتینه مو با سس مایونز + ماسک موی طبیعی با سس مایونز

معمولا افرادی که موهای خشک و وز دارن از موهای خودشون ناراضی هستن و دوست دارن موهایی نرم و لخت داشته باشن. یکی از مهمترین علل موهای خشن و بدحالت عدم تغذیه و قدرت در ریشه موهاست. البته رنگ کردن مکرر موها و استفاده از مواد و وسایل شیمیایی مضر هم باعث زبر شدن و بدحالتی موها می شه. بنابراین بهتره بجای مصرف مواد شیمیایی با مواد طبیعی موها رو درمان کرد. کراتینه کردن مو یکی از راه های نرم و لخت کردن موهاست اما آسیب زیادی به مو میزنه بنابراین بهتره بجای کراتینه از سس مایونز برای صاف و نرم کردن موها استفاده کنین. در ادامه با ما همراه باشین تا با انواع ماسک موهای کراتینه با سس مایونز آشنا شوید.

صاف کردن مو با سس مایونز و نوشابه

کسانی که موهای زبر و خشن و بد حالت و خشک و آسیب دیده دارن می تونن برای صاف کردن موهاشون از نوشابه و سس مایونز استفاده کنن. برای استفاده از این روش باید ساقه موها رو با سس مایونز و نوشابه مالش بدین. سپس اجازه بدین این ماسک دو ساعت روی موهاتون بمونه و سرتون رو با کلاه مخصوص رنگ بپوشونین. در آخر موهاتونو رو با یه شامپوی ملایم بشورین. از سس مایونز می تونین به عنوان یه نرم کننده عالی برای مو استفاده کنین. همچنین با شستن موها با نوشابه می تونین از شر موهای بد حالت خلاص بشین و موهایی صاف داشته باشین.

روش استفاده از سس مایونز برای مو

بهتره برای استفاده از ماسک سس مایونز برای موهاتون یه مارک معروف سس رو بخرین. برای این کار ابتدا کمی موهاتونو با آب خیس کنین سپس با توجه به اندازه موهاتون از سس مایونز استفاده کنین. سس رو به آرامی روی موهای سرتون ماساز بدین تا تمام موها به سس آغشته بشن سپس یک کلاه دوش یا کلاه رنگ رو روی سرتون بکشید و بزارین تا نیم ساعت بمونه سپس موهاتون رو با آب گرم و شامپو خوب بشویید تا چربی سس لای موهاتون باقی نمونه.

مدت زمان ماندن سس مایونز روی سر

معمولا خشکی و شکنندگی مو ها دو علت اصلی داره یا به خاطر کمبود ویتامین و مواد مغذی هست و یا به علت استفاده مدام از رنگ کننده و مواد شیمیایی ست که با مصرف مایونز شاهد نرمی و درخشندگی موهایتان هستین. سس مایونز دارای روغنهایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار خوب هستن و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها می شن بلکه برای افرادی که موهای زبر، خشک، آسیب‌دیده و مجعد دارن، می‌تونن ساقه موهای خودشون رو به سس مایونز آغشته کنند. سپس اونارو با کلاه مخصوص رنگ حدود ۳-۲ ساعت بپوشونن و درنهایت هم با شامپویی ملایم، اونو آبکشی کنن.

منبع: زیبامون

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها