مبتلا به کرونا نبودم/ دلایل غیبت فخاری در جلسات شورا شهر تهران

عضو شورای شهر تهران با رد شایعاتی مبنی بر ابتلای او به کرونا دلایل غیبت خود در جلسات شورای شهر را بیان کرد.

مبتلا به کرونا نبودم/ دلایل غیبت فخاری در جلسات شورا شهر تهران

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه او مبتلا به ویروس کرونا شده و علت غیبتش در جلسات شورای شهر همین موضوع بوده است، گفت: هفته گذشته سه نوع آزمایش در خصوص ابتلا به کرونا از من گرفته شد که نتیجه هر ۳ آزمایش منفی اعلام شد و لذا من از همان روز این موضوع را به سرعت اطلاع رسانی کردم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ریه من پارسال هم دچار التهاب شده بود و پزشکان گفته بودند که احتمالاً به خاطر حساسیت آلرژیک به هوای تهران است، اظهار کرد: امسال هم به خاطر وضعیت ریه و مشکل تنفسی که پیدا کردم به پزشک مراجعه کردم و چون همزمان با مسئله کرونا بود گفتند که باید بررسی و آزمایش شود که پس از آزمایش هم مشخص شد من به این ویروس مبتلا نشده ام.

او تصریح کرد: متاسفانه علیرغم اینکه به دفعات اطلاع رسانی کردم اما یکی از کانالها من را به عنوان یکی از مبتلایان به کرونا معرفی می کند و این دروغها باعث نگرانی خانواده و اطرافیان می شود.

فخاری با بیان اینکه هفته گذشته پس از اعلام نتیجه منفی آزمایش ها از بیمارستان مرخص شدم، گفت: در حال حاضر چون برخی بیماری ها تداخل پیدا کرده‌اند اولویت مجموعه‌های پزشکی هم تشخیص کرونا است.

عضو شورای شهر تهران در مورد علت غیبت خود در جلسات شورا بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایش گفت: یک بخش آن به خاطر حضور من در فضای بیمارستانی بود که در آنجا بیماران کرونایی هم حضور داشتند و چون امکان داشت که من هم به صورت ناخواسته در معرض ویروس قرار گرفته باشم احتیاط کردم که ناخواسته ناقل ویروس یا عوامل بیماری‌زا نباشم و در جلسات شورا حاضر نشدم اما بخش دیگر آن به خاطر این بود که باید صبر می‌کردم تا دوره درمان عارضه ریوی‌ام طی شود و انشاءالله از جلسه بعدی در شورا حضور خواهم یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها