دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرفوری مطرح کرد:

کمبود پزشک، چالش جدید ایران تا سال ۱۴۱۰ / پیر شدن ایران، نیاز به تکمیل کادر درمان را بیشتر می‌کند

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از سال ۱۴۱۰ به بعد، ایران جزو سالمندترین کشورهای دنیا خواهد بود و طبیعتاً نیاز به پزشک بیشتر می‌شود.

کمبود پزشک، چالش جدید ایران تا سال ۱۴۱۰ / پیر شدن ایران، نیاز به تکمیل کادر درمان را بیشتر می‌کند

فاطمه محمد بیگی در گفتگو با خبر فوری درباره کمبود پزشک تا سال ۱۴۱۰ افزود: تعارض منافع در حوزه سلامت مانع افزایش تعداد پزشکان است و سیاست گذاران نگران‌اند با افزایش تعداد پزشکان، جامعه پزشکی با مسائل شغلی مواجه شود. از طرفی، طرح تحول سلامت هم نتوانست موفق باشد و بجای کاهش هزینه‌های درمان موجب افزایش هزینه‌کرد مردم شد.

این گفت‌وگو را بشنوید.

منبع: خبر فوری

24

حجم ویدیو: 4.49M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    پزشکی شده انحصاری برای اینکه بتوانند تعرفه پزشکان را بالا ببرند خون بیماران را در شیشه کنندوظلم وستم کنند به بیماران از یک طرف قیمت دارو واز طرف دیگر ویزیت پزشکان و بیمه هم از طرف دیگر

  • خخخخحخ
    0

    طب اسلامی،و معجزه ی روغن بنفشه!!!جایگزین خوبیه!!نه مدرک میخواد نه سواد دانشگاه،،،نگران نباشید

  • hadad
    0

    یکی از مشکلات کمبود پزشک، گریز آنها از کشور است که دلیل عمده ان مشکلاتی است که وزارت بهداشت برای انها ایجاد می کنند. مثلا تعهد غیرقانونی می گیرند و ازادی عمل انها را کاهش می دهند تا نیرو استخدام نکنند.

  • ............
    0

    کسی هست پاسخ بده چرا تعداد دانشجویان نظام پزشکی باید اینقدر محدود بشود که متاسفانه برخی پزشکان محترم دکان دستگاه باز کردند و دقت چندانی در امر درمان ندارند مثلا پزشک محترم ضمن نسخه نویسی آندوسکوپی هم برقرار کرده سونوگرافی هم دارد و با دلیل و بی دلیل در کنار نسخه پیچی آندوسکوپی یا سونو نیز می نویسد باید تعداد پزشکان به حدی باشد که پزشک خانواده تشکیل شود و پزشک دنبال بیمار برود.

  • مخابراتی
    0

    خود پیران اجازه ورود جوانان را نمیدهند بسکه حقوقشان مطلوب است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها