مینو محرز در گفتگو با خبر فوری:

دو نوع واکسن متفاوت تزریق نکنید

عضو علمی ستاد ملی کرونا گفت: اگر پلتفرم‌ها با هم فرق داشته باشد، نوع تزریق متفاوت خواهد بود.

دو نوع واکسن متفاوت تزریق نکنید

مینو محرز در گفتگو با خبر فوری درباره تزریق واکسن‌های متفاوت توسط یک نفر به نگاه‌های متفاوت در این زمینه اشاره و تاکید کرد: بر اساس مطالعات آمریکایی و اروپایی که در این زمینه انجام شده، تزریق دو نوع واکسن توصیه نمی‌شود مگر اینکه از ابتدا دوباره اتفاق بیفتد.

دکتر محرز گفت: برای تصمیم گیری نهایی باید منتظر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو باشیم تا بررسی شود. اگر پلتفرم‌ها با هم فرق داشته باشد نوع تزریق متفاوت خواهد بود.

عضو ستاد ملی کرونا گفت: سازمان جهانی بهداشت در مورد تزریق دو نوع واکسن ممانعتی نمی‌بیند و می‌گوید که می‌توانند بزنند.

گفتگوی خبر فوری با محرز را بشنوید:

منبع: خبر فوری

38

حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داریوش
    0

    فقط ی نکته درباره واکسیناسیون کشور های دیگر عرض کنم درسته که واکسن در ایران کند پیش رفته ولی عوضش ما خودمون داریم واکسن تولید می کنیم و کشور هایی که تو سر ایران میزنند مثل بحرین و امارات را جمعیت خیلی کمتر واکسن خریده اند نه تولید وآمریکا که این مقدار واکسن پخش کرده از نظر کرونا خودش اول جهانه و تازه واکسن رو برای ایران تحریم کرده وکنترل کرونا واثر بخش بودن واکسن هم مهمه وفقط سرعت مهم نیست. فقط میشه گفت چین هم در واکسن وهم در مدیریت از همه جلوتره.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      دوست عزیز درسته. اصلا تولید ملی مهمترین مساله هر کشور در حال توسعه هست. ولی اون چیزی که با جان انسان ها سرو کار داره مهمتر از تولید ملی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها