۳۶۰ دستگاه کشور در برگزاری جشنواره رضوی مشارکت دارند

۳۶۰ دستگاه کشور در برگزاری جشنواره رضوی مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، سید جواد جعفری عصر امروز در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد به برخی وظایف و مأموریت‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: شناساندن و ترویج سیره اهل‌بیت (ع) از مهم‌ترین وظایف این بنیاد است.

وی با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) در جامعه گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) معرفی و ترویج فرهنگ اهل‌بیت به‌ویژه فرهنگ رضوی در اولویت طرح‌ها و برنامه‌های این بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی در کشور گفت: یکی از مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره معرفی سیره امام هشتم و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است.

جعفری با اشاره به همکاری مناسب دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری جشنواره رضوی در کشور گفت: بیش از 360 دستگاه اجرایی و نهاد در کشور در برگزاری جشنواره رضوی با بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) همکاری دارند.

وی با اشاره به گستره وسیع این جشنواره و ابعاد بین‌المللی آن خاطرنشان کرد: در حال حاضر 31 استان کشور و 77 کشور به دبیرخانه این جشنواره‌ها آثار ارسال می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با اشاره به همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این جشنواره همچنین گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باهدف ترویج فرهنگ و آموزه‌های اسلامی در جامعه در برگزاری این جشنواره همکاری دارند.

جعفری ترویج فرهنگ رضوی در جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) دانست و افزود: در راستای دستیابی به این مهم ایجاد خبرگزاری فرهنگ رضوی در کشور در دستور کار این بنیاد قرار گرفت.

وی از راه‌اندازی دو خبرگزاری فرهنگ رضوی در کشور خبر داد و گفت: تاکنون در 2 استان فارس و سمنان خبرگزاری فرهنگ رضوی راه‌اندازی شده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها