اولین پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد افتتاح شد

نخستین پیست دوچرخه سواری مهدی‌شهر با اعتبار دو میلیارد تومان و به طول هشت هزار متر در شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد مورد بهره برداری قرار گرفت.

اولین پیست دوچرخه سواری شهمیرزاد افتتاح شد

مراسم بهره برداری از نخستین پیست دوچرخه سواری شهری شهرستان مهدی‌شهر ظهر یکشنبه به میزبانی شهمیرزاد از توابع مهدی‌شهر و در زمره دو شهر نمونه گردشگری استان سمنان برگزار شد این پیست به گفته شهرداری شهمیرزاد هشت هزار متر طول دارد و برای ساخت آن دو میلیارد تومان هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه حضور مردم در این اماکن، افزایش شور و نشاط، شادابی و سلامت را به همراه دارد، گفت: پروژه پیست دوچرخه سواری و میسر پیاده روی سلامت شهمیرزاد، برای سلامت جسم و جان، و همچنین نشاط اجتماعی بسیار ارزشمند است.

عباس گلرو بیان کرد: باید تلاش شود تا پروژه‌های دیگری در شهر مهم و بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد شروع شود و مردم بتوانند از پتانسیل‌های بالای این شهر استفاده کنند.

گفتنی است پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت شهید مدافع سلامت عبدالرضا رودباری نامگذاری شده است.

امروز همچنین مرکز تجاری ۲۸ واحدی شهمیرزاد نیز به وسعت چهار هزار مترمربع و عیانی دو هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

مهدی‌شهر یا سنگسر یک شهر در استان سمنان است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها