آئین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سرخه برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سرخه برگزار می‌شود

علی‌محمد مؤیدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این مراسم در حسینیه شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزارکنندگان این آئین بزرگداشت گفت: امام‌جمعه سرخه، فرمانداری شهرستان سرخه، شورای اسلامی سرخه و همچنین ستاد مردمی سرخه این آئین بزرگداشت را برگزار می‌کنند.

فرماندار سرخه با اشاره به زمان برگزاری این آئین بزرگداشت افزود: آئین بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار است امشب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شود.

مؤیدی زاده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را مردی بزرگ و از سابقین اول انقلاب و یار دیرین امام و رهبری و هم‌سنگر مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی دانست.

وی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان سرخه برای حضور گسترده در این آئین بزرگداشت خاطرنشان کرد: بدون شک مردم انقلابی سرخه با حضور گسترده خود در این آئین بزرگداشت، وحدت و همدلی خود را به نمایش می‌گذارند.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌ رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز یکشنبه 19 دی‌ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

ایشان مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، دو دوره ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها