بارش برف راه‌های روستایی کوهستانی کالپوش را مسدود کرد

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: بارش برف راه‌های روستایی کوهستانی کالپوش را مسدود کرد.

بارش برف راه‌های روستایی کوهستانی کالپوش را مسدود کرد

سرهنگ تقی کبیری اظهار داشت: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و همچنین گزارش دریافتی از اداره راهداری، بارش برف و همچنین بوران و یخ‌زدگی سبب مسدود شدن راه‌های روستایی کوهستانی کالپوش در میامی شده است.

وی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان سمنان گفت: همچنین تردد از دیباج به گلوگاه نیز به علت بارش شدید برف و همچنین بوران مسدود است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بارش شدید برف و برودت هوا سبب یخ‌زدگی معابر شده است از رانندگان خواست حتماً در محورهای کوهستانی و برف‌گیر زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کبیری با بیان اینکه تردد در برخی از محورها و گردنه‌های برف‌گیر استان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است گفت: محور شاهرود به توسکستان، شهمیرزاد به فولاد محله و دامغان به کیاسر تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه تردد در سایر محورها و به ویژه محور بین‌المللی تهران - مشهد در محدوده استان سمنان روان است به وضعیت جوی استان اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای کوهستانی استان سمنان دارای باد و بوران است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محور شاهرود به رامیان در گردنه اولنگ به علت نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کبیری از رانندگان خواست حتماً در حین تردد در محورهای کوهستانی استان سمنان زنجیر چرخ، سوخت کافی و وسایل گرمایشی به همراه داشته و در صورت امکان از تردد در محورهای کوهستانی در شب پرهیز کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها