۳ تیم پزشکی به کالپوش اعزام شدند/ ویزیت رایگان ۲۷۰ بیمار

فرماندار میامی با بیان اینکه سه تیم پزشکی از بسیجیان جامعه پزشکی استان سمنان به کالپوش اعزام شده‌اند، گفت: این تیم‌ها رسالت خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان را دارند.

۳ تیم پزشکی به کالپوش اعزام شدند/ ویزیت رایگان ۲۷۰ بیمار

احمد ملایری ضمن بیان اینکه سه تیم پزشکی به منطقه کالپوش به خصوص روستاهایی که دچار رانش زمین شده اعزام شده‌اند، تاکید کرد: این تیم شامل سه پزشک عمومی و ۱۲ پرستار با حضور در کالپوش به مردم خدمات درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این تیم‌های پزشکی با حضور در حسین آباد کالپوش و بکران به مردم این مناطق خدمات درمانی ارائه کردند، تاکید کرد: این گروه‌های جهادی با همراهی بسیج جامعه پزشکی کانون ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان صورت گرفته است.

انجام تست قند خون برای داوطلبان

فرماندار میامی با بیان اینکه ویزیت رایگان ۲۷۰ بیمار از جمله اقدامات این تیم پزشکی بود، گفت: تیم‌های اعزامی پزشکان خدمات درمانی مانند کنترل فشار خون، تست قند خون، آموزش بهداشتی و پخش پمفلت بهداشتی، ارائه داروی رایگان و … را ارائه کردند.

ملایری افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی، برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان و نوجوانان و اعطای هدایا، پخش کتاب‌های آموزشی بهداشتی، ارائه لوازم تحریر به دانش‌آموزان و اهدای وسایل بازی به کودکان از جمله دیگر بخش‌های این اردوی جهادی بوده است.

وی افزود: اهدای لباس گرم، کفش و زیرانداز به مردم مناطق کالپوش و بکران از توابع شهرستان میامی از جمله خدمات ارائه شده توسط تیم‌های اعزامی بود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها