طی مراسمی در سفارت ژاپن در تهران

نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد

طی مراسمی در سفارت ژاپن در تهران، سفیر تسو کادا تاماکی، نشان امپراطور ژاپن را به خاطر اقدامات موثر معصومه ابتکار در عرصه بین المللی و تقویت روابط دوستی بین دو کشور اهدا کرد.

نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد

 تسو کادا تاماکی طی سخنانی گفت: عالیجناب امپراطور این نشان را برای قدردانی از نقش شما در تقویت روابط دوستی بین دو کشور اعطا کرده اند؛ شما نقش عمده‌ در تقویت روابط دوجانبه زمان تصدی پست‌ رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده داشته اید و من برای این دستاوردها صمیمانه تشکر می کنم.

معصومه ابتکار هم در سخنانی گفت: پذیرش "نشان خورشید تابان" برای من افتخاری بزرگ است. از امپراطور ژاپن و همه کسانی که در این زمینه موثر بوده اند و سفارت ژاپن تشکر می کنم. دستاوردها نتیجه کار جمعی و صبر و استقامت در برابر چالش‌ها بوده. امروز بیش از هر زمانی روابط دوجانبه بین کشورها با هدف مقابله با دو تهدید حیاتی علیه کره مسکون بشر ضرورت دارد؛ جنگ و تخریب زیست بوم. صلح جهانی با جنایات اسراییل تهدید می شود.

photo_2024-05-03_20-19-22

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    دقیقا چه کار درستی کرده جز اینکه بچه هاشو بفرسته آمریکا؟؟؟

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      کار بزرگ را واسه ژاپنی ها کرده نه مردم ایران. احتمالا نفت و معادن و پتروشیمی مردم ایران را نصف قیمت فروخته به اونها و دلالش ایشان بوده.

  • ناشناس
    0

    کسی که به عنوان سخنگوی دانشجویان خط امام در زمان تسخیر سفارت رسما به زبان انگلیسی به خبرنگار گفت که دیپلمات های امریکایی گروگان گرفته در لانه جاسوسی را ... امروز به دریافت مدال از امپراتور ژاپن مفتخر شده است. عجب روزگاری است...

  • ناشناس
    0

    ایشان یک بالارونده هستن.دیروز از دیوار .امروز از جاهای دیگه

  • ناشناس
    0

    وقتی ارزش داره ک از طرف ملتش باشه

  • ناشناس
    0

    ایشون یعنی خانم مری ازدیوارسفارت رفت بالا همچنان از همین راه نون میخوره😂😂😂😂🤣🤣🤣🇮🇷

  • رابی
    0

    ببینید باز چه امتیاز بزرگی به ژاپن داده اند که اینطوری دستمال به دست شده اند.

  • ناشناس
    0

    وضعیت محیط زیست ایران بسیار بحراتی است و ایشان کار خاصی در زمان تصدی مسیولیت محیط زیست انجام نداده اند دریافت این نشان بعد از گذشت مدتها چه معنی دارد؟شاید دست مزد خدمت دیگری است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها