فولادگر: علت تفاوت اسامی مدیران دوتابعیتی در لیست دولت و قوه‌قضائیه

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با توجه به تعریفی که قوه قضائیه از دوتابعیتی داشت، لیست بلندبالایی از مدیران دوتابعیتی ارائه شده بود، ولی براساس تعریف دولت، لیست مدیران دوتابعیتی کم تعداد بود.

فولادگر: علت تفاوت اسامی مدیران دوتابعیتی در لیست دولت و قوه‌قضائیه

در خصوص وضعیت مدیران دوتابعیتی و نارسایی قانون در این زمینه، اظهار داشت: پیرامون موضوع مدیران دوتابعیتی اختلافاتی در مورد تعریف مدیر دوتابعیتی وجود دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به تعریفی که قوه قضائیه از دوتابعیتی داشت، لیست بلندبالایی از مدیران دوتابعیتی ارائه شده بود، ولی براساس تعریف دولت، لیست مدیران دوتابعیتی کم تعداد بود.

قوه قضائیه گرین کارت آمریکا را تابعیت می‌داند، دولت نه

وی افزود: قوه قضائیه گرین کارت آمریکا را برای مدیران کشور تابعیت می‌داند، در حالیکه ممکن است برخی مدیران در دوران دانشجویی به اقامت موقت نیاز داشته‌اند و این اقامت را گرفته‌اند.

لایحه دولت در زمینه دوتابعیتی‌ها اختلافات موجود در زمینه تعریف حقوقی را برطرف می‌کند

فولادگر ادامه داد: اختلافات پیش امده پیرامون مدیران دوتابعیتی، در تعاریف است و با ارائه لایحه‌ای از سوی دولت می‌توان مشکلات موجود در تعریف مفاهیم حقوقی را حل کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می‌دانم طرح‌هایی که مجلس در مورد دوتابعیتی‌ها در دست بررسی دارد، بار مالی برای داشته باشند.

فولادگر با اشاره به کارشناسانه بودن لوایح، اظهار داشت: بهتر است دولت در مورد مدیران دوتابعیتی لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند زیرا لایحه از طرح موثرتر خواهد بود.

فعالان بخش خصوصی مشمول محدودیت‌های مدیران دوتابعیتی نمی‌شوند

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ممنوعیتی که در مورد دوتابعیتی‌ها ایجاد می‌شود فقط مختص مدیران است ولی در مورد عناصر و فعالان بخش خصوصی اعتقاد داریم که سرمایه آن‌ها را باید جذب کنیم و محدودیتی متوجه آن‌ها نیست.

منبع: خانه ملت

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها