دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

دشمن روی فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی تمرکز کرده است

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان گمان می‌کنند فشار حداکثری روی ملت ایران موثر است و می‌خواهند به هر شکلی ما را پای میز مذاکره بکشانند.

دشمن روی فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی تمرکز کرده است

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک برای نشست سالانه سازمان ملل گفت: صحنه سازمان ملل به لحاظ خبری، توجه شخصیت‌ها و حضور کشورهای مختلف جایگاه مهمی است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به مواضعی که مقام معظم رهبری در مقابل شخصیت‌های اروپایی داشتند، واکنش رئیس جمهور در سازمان ملل بسیار اهمیت دارد و اگر اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب در آنجا نشان داده شود یکپارچگی در وحدت تاثیر خود را در این نهاد بین‌المللی نیز نشان خواهد داد.

او تصریح کرد: رئیس جمهور در این نشست نباید از کلمات دوپهلو استفاده کند چراکه آنها به رجزخوانی می‌پردازند و باب فشار حداکثری برای مذاکره را باز می‌کنند.

شاکری با بیان اینکه غربی‌ها مدت‌هاست روی فشار حداکثری بر کشورمان کار می‌کنند و روی آن تمرکز کرده‌اند، یادآور شد: دشمنان گمان می‌کنند که فشار حداکثری روی ملت ایران موثر است و می‌خواهند به هر شکل ممکن ما را پای میز مذاکره بکشانند.

او تاکید کرد: ملت ایران تحت هیچ شرایطی به فشار حداکثری و مذاکره قائل نیست و ترامپ می‌خواهد از این شیوه برای انتخابات آینده آمریکا بهره ببرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها