مشاور نفوذی یکی از مسئولان نظام کیست؟

علی اکبر رائفی‌پور در مصاحبه‌ای که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده مدعی شد که «مشاور یکی از مسئولان نظام» قصد داشته تا او را به خارج از کشور بفرستد. او تصریح می‌کند که منظور از این مسئول «دولت» نیست.

مشاور نفوذی یکی از مسئولان نظام کیست؟

علی اکبر رائفی‌پور در مصاحبه‌ای که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده ( اینجا بخوانید ) مدعی شد که «مشاور یکی از مسئولان نظام» قصد داشته تا او را به خارج از کشور بفرستد. او تصریح می‌کند که منظور از این مسئول «دولت» نیست.

رائفی‌پور می‌گوید: «مشاور یکی از مسئولان نظام به ایشان گفت از این مملکت و از این آخوندها چه می‌خواهی؟ هماهنگ می‌کنم می‌روی آن‌طرف، همه چیز برای تو فراهم است؛ شبکه فراهم است و حرف‌هایت را آنجا می‌زنی ...»

او محل این ملاقات را یک «کبابی در میدان فلسطین» اعلام میکند. رائفی‌پور همچنین معتقد است که «قصد از سر باز کردن من را نداشتند». او در پاسخ به این پرسش که «یعنی می‌گویید این مشاور به آن طرف وصل بود؟» می‌گوید: «اگر نبود برای چه باید این کار را بکند؟»

باتوجه به محتویات پرونده روح الله زم و آشکار شدن ارتباط برخی از افراطی‌های جریانی که خود را حزب اللهی معرفی می‌کنند با خارج از کشور، لازم است ادعای رائفی‌پور با اهمیت‌تر تلقی شده و بررسی شود این مشاور که به ادعای او به خارج از کشور متصل بود چه کسی است. اما صرفنظر از این مساله یک نکته دیگر هم در این گفت‌و حائز اهمیت است.

گفت‌وگوی این دو نفر (رائفی‌پور و آن مشاور نفوذی یکی از مسئولان نظام) محتوایی کاملا همدلانه داشته است که نشان می‌دهد هر دو طرف از شرایط ناراضی هستند. جالب تر آنکه این مشاور از لفظ «آخوندها» برای روحانیتی که در مصدر امور هستند استفاده می کند. لفظی که کاملا شناخته شده است.

به عبارت روشنتر، پیشنهاد آن فرد و اساسا شکل گیری آن گفت‌وگو در آن کبابی برپایه یک زمینه مشترک ذهنی میان دو طرف شکل گرفته است. فرد مورد نظر حتما انتقاداتی از رائفی‌پور شنیده که چنین پیشنهادی را به او می‌دهد. شاید اگر این مشاور لب باز کند، موارد مهمتری از این گفت‌وگو را جامعه بشنود.

منبع: امتداد

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها