احتمال تغییر رئیس سازمان حج و زیارت قوت گرفت / سکان ساختمان تقاطع رودکی در دستان علیرضا رشیدیان قرار می‌گیرد؟

احتمال تغییر رئیس سازمان حج و زیارت قوت گرفت / سکان ساختمان تقاطع رودکی در دستان علیرضا رشیدیان قرار می‌گیرد؟

به گزارش خبر فوری ، پس از زمزمه‌های جابجایی در راس سازمان حج و زیارت، احتمال انتصاب علیرضا رشیدیان استاندار فعلی خراسان رضوی به ریاست این سازمان قوت گرفته است و به زودی حکم وی توسط سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا خواهد شد.

احتمال انتصاب علیرضا رشیدیان استاندار فعلی خراسان رضوی به ریاست حج و زیارت قوت گرفت.

علیرضا رشیدیان معروف به علیرضا رضایی متولد تهران و دارای تحصیلات فوق لیسانس علوم سیاسی و در حال حاضر استاندار استان خراسان رضوی است که مورد حمایت جریان‌های سیاسی در این استان بوده است.

رشیدیان در کارنامه خود سابقه مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت را دارا است. همچنین او در زمان ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی و دولت اصلاحات، مدیر کل اطلاعات خراسان بزرگ بود و در دولت اصلاحات معاون حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات و مدتی نیز در دفتر مقام معظم رهبری بوده‌ است.

رشیدیان از ابتدای پیروزی انقلاب، عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و به مدت 60 ماه در جنگ ایران و عراق حضور داشت و جانباز شد.

از دیگر سوابق وی، می‌توان به تدریس در دانشگاه، مدیریت در معاونت‌های بررسی، بازرسی و اجرایی دفتر مقام معظم رهبری، مسئول کمیسیون مقابله با تهدیدات علیه آسایش عمومی، معاونت اجتماعی قوه قضائیه و مشاور دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد.
محمد افصحی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها