به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج)؛

حجت الاسلام اکرمی در گفت و گو با خبرفوری: ظلم و فساد امروز جهان با فرهنگ مهدویت منافات دارد/ امام عصر نماد عدالت جهانی است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در فرهنگ مهدویت ظلم و فساد هیچ جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام اکرمی در گفت و گو با خبرفوری: ظلم و فساد امروز جهان با فرهنگ مهدویت منافات دارد/ امام عصر نماد عدالت جهانی است

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ضرورت توجه به بحث مهدویت در جوامع اسلامی اظهارکرد: مسلمانان و به خصوص شیعیان در باب اعتقاد به ائمه و امامان معصوم در بین سایر ادیان از جایگاه ویژه ای برخوردارند که بدون شک نباید از آن غافل شد.

وی تاکید کرد: در شرایط حاضر که با توجه به ادله و اسناد موجود تنها منجی عالم بشریت امام زمان (عج) هستند بدون شك بر مسلمان واجب و ضروري است كه در جهت تقويت جايگاه امام عصر خود وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: ما بايد با رويكردهاي و راهبردهاي اساسي كه با فرهنگ مهدويت منافات دارند وارد عمل شويم و بسترهاي لازم را براي ظهور امام عصر فراهم كنيم.

اكرمي تاكيد كرد: متاسفانه فعاليت گروه هايي چون داعش در جهان اسلام، افزايش ظلم و ستم انسان ها بريكديگر و آميخته شدن انسان ها به گناه از جمله موارد بسياري است كه با جامعه امام زماني كه ويژگي هايي چون عدالت و مبارزه با آن محور اساسي است تفاوت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما چگونه می توانیم در مسیر امام زمان حرکت کنیم در صورتی که فساد و ظلم در شکل های مختلف در کشورمان و سایر نقاط جهان رشد چشمگیری داشته است از این رو بهتر است در جهت اصلاح این موارد وارد عمل شویم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: لازم و ضروری است که برای ایجاد نظام مبتنی بر عدل که خواسته امام عصر است با دقت و درایت وارد عمل شویم و در جهت تحقق اندیشه و تفکرات مبتنی بر دیدگاه مهدویت اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: جامعه جهانی بدون شک زمانی به اندیشه و تفکر امام عصری نزدیک خواهد شد که ظلم و فساد ریشه کن شود پس بهتر است در جهت تحقق این هدف بزرگ تمام تلاش خود را به کارببندیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها