دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

اصلاحات دولتی را سرکار آورد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات دولتی را بر سرکار آورد و وعده‌هایی را داد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است.

اصلاحات دولتی را سرکار آورد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است

مجتبی شاکری عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن نام برخی افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ، گفت: الان اصلاح طلبان در مهلکه‌ای افتادند که خود باعث و بانی آن بودند.

او ادامه داد: اصلاحات دولتی را بر سرکار آورد و وعده‌هایی را داد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است؛ این دولت حتی نتوانسته وعده‌هایش را درباره بیکاری عملی کند و با کاهش بودجه کشور به کل ایرانیان ضربه زده و وعده برجامش هم بی فرجام مانده است؛ از همین رو نیز اصلاحات امروز دچار یک تناقض جدی شده‌ که نه می تواند از عملکرد دولت دفاع کند و نه می‌تواند از ذهن مردم پاک کند که خودشان عامل رای به این دولت بودند.

شاکری افزود: از همین رو اصلاحات امروز به شدت دچار آشفتگی رفتاری و تئوری است؛ بخشی از این‌ها می‌گویند که اصلا در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و بخشی هم در صدد تحریم انتخابات هستند؛ آنها پیش از این هم درصدد بودند تا بگویند نظارت استصوابی شورای نگهبان باعث عدم حضور آنها در صحنه شده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بیان کرد: در این میان وظیفه رسانه این است که اعلام کند نظارت استصوابی شورای نگهبان از زمان امام خمینی (ره) وجود داشته و در قانون اساسی درج شده و مفسر قانون اساسی هم خود شورای نگهبان است؛ بنابراین این امری قانونی است، اما مجموعه اصلاحات با بی شرمی از مسئله نظارت استصوابی فرار می‌کند و آن را مقابل آزادی قرار می‌دهد.

عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران گفت: البته معتقدم که در این میان بسیاری از روش‌ها و شیوه‌ها هم باید تغییر کند، به این معنا که در زمان ثبت نام، برخی از افرادی که اصلا شرایط نامزدی ندارند قبل از اینکه نامشان به شورای نگهبان برسد از لیست حذف شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Ali
    0

    قبل از بیان سوالم باید عرض کنم بنده نه طرفدار اصولگرایان و نه اصلاح طلبان یا هر نوع فراکسیون نیستم قصد طرفداری از دولت کنونی را هم ندارم تمام کاندیدهای انتخابات اعم از شوراها مجلس و ریاست‌جمهوری مورد تایید نظام می‌باشند پس باید نتیجه گرفت دشمن کاندید نمیشود یا صلاحیتش تایید نمیشود مردم هم خواسته یا ناخواسته فقط می‌توانند از بین این افراد انتخاب کنند زیر سوال بردن این افراد یعنی زیر سوال رفتن خیلی از ارگانها یا افراد البته افراد در طول زمان ممکن است تغییر ماهیت دهند در این صورت باید نهادهای نظارتی کار خود را بدرستی انجام داده و مانع انحراف افراد شوند حال اگر چنین اتفاقی نمی‌افتد پس غیر از افرادی که دچار انحراف شدند افراد دیگری نیز مقصرند چرا با وجود این همه گرانی و دزدی و اختلاس برخی روزه ی سکوت گرفته اند مشخص نیست؟ البته مردم بخوبی میدانند این افراد چه کسانی هستند اصولگرا و اصلاح‌طلب هردو چوب برای چرخ مملکت میگذارند تا همدیگر را به ناکارآمد ی متهم کنند

  • مهرداد سربندی
    0

    جناب شاکری بسیار محترم وجود نازنین شما جانبازان عزیز سند افتخار ایران اسلامی ست. من از شما خواهش می کنمم همانطور که در دوران جنگ خالصانه و برای خدا جنگیدید. امروز هم که ما در جنگ اقتصادی هستیم خلصانه و برای خدا حرف بزنید. شما می فرمایی: «اصلاحات دولتی را بر سرکار آورد و وعده‌هایی را داد که ناکارآمدی آن در کف خیابان هم مشهود است؛ این دولت حتی نتوانسته وعده‌هایش را درباره بیکاری عملی کند و با کاهش بودجه کشور به کل ایرانیان ضربه زده و وعده برجامش هم بی فرجام مانده است؛ از همین رو نیز اصلاحات امروز دچار یک تناقض جدی شده‌ که نه می تواند از عملکرد دولت دفاع کند و نه می‌تواند از ذهن مردم پاک کند که خودشان عامل رای به این دولت بودند.» اولا آقای روحانی اصولگراست و اصلاخات برای جبران افتضائی که دولت احمدی نژاد به ممد اصولگرایان به بار آورد نجات کشور را در توانمدی آقای روحانی دانست و علیرغم اینکه ایشان یک اصولگراست اما یک اصولگرای متعهد و کارامد از ایشان حمایت کرد. اما خود اصولگرایان نه به او اعتماد کردند نه حمایتش کردند زیرا در جریان اصولگرایی قوه عاقله برای درک مسائل فرا جنایی بسیار ضعیف است. دوما در شرایط کنونی کشور که بسیار بدتر از دوران جنگ است مرد می خواهد که نگذارد کشتی کشور به گل ننشیند و این هنر دولت روحانی است که تا کنون نگذاشته و سرافراز بیرون آمده. سوما: وقتی همه درک کنند ما در جنگ اقتصادی هستیم دیگه در کف خیابان دنبال رد پای مشکلات نمی گردنند. بلکه در سنگر دفاع می نشیند و جنگاورانه می جنگند. چهارما فرض کنید یکی مثل احمدی نژاد دو باره از آستین اصولگرا میزد بیرون سکان این مملکت را بدست می گرفت . به نظر شما به چه روشی در این جنگ اقتصادی پیروز می شد. شما می فرمایید « اصلاحات امروز به شدت دچار آشفتگی رفتاری و تئوری است؛ بخشی از این‌ها می‌گویند که اصلا در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و بخشی هم در صدد تحریم انتخابات هستند؛ آنها پیش از این هم درصدد بودند تا بگویند نظارت استصوابی شورای نگهبان باعث عدم حضور آنها در صحنه شده است.» اصلاحات در انتخاب مجلس رد صلاحیت شد و لاجرم بخشی از جامعه در انتخابات شرکت نکردند و یک مجلس یکدست اصولگرا با حداقل آرا بوجود آمد. در این قضیه اصولگراین یاد گرفتند که اگر قرار است برنده هر انتخاباتی باشند باید کاری کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند. زیر حضور حداقلی مردم شانس برنده شدن آنها را زیاد می کند و اصولا آنها با نبودن مردم پیروزند. همچنین اصلاحات هم یاد گرفت که اگر قرار است پیروز شود باید کاری کند که ضور حداکثری مردم بوجود بیاید. لطفا شما بطور شفاف بفرمایید کدام بخش اصلاحات خارح از این مسئله فکر می کند و برد خودش را در تحریم انتخابات می بیند. کلی گویی یعنی انتشار شایعه. لطفا اسم بیاورید. نظارت استصوابی تا به حال هرچه کرده با این مملکت خوشا حلالش. حالا بز حاضر و دزد هم حاضر. نمیریم و ببینیم این بار چه گلی بسر این مملکت می زند. خدا کند مثل همیشه به یکطرف غش نکند. و اما شما ای عزیز محترم . بدانید اگر مردم بخاطر انتشار همین حرفایی که شما و دیگر اصولگرایان می زنند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند بلکه از حضور حداقلی برنده شوند. آیا به فکر تفسیر حضور حداقلی در تخلیل های دشمن هستید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها