یک پیشنهاد متفاوت برای متنبه کردن نماینده ای که به سرباز سیلی زد

فعال اصولگرا گفت: با فرد خاطی نه صرفا قضایی بلکه باید فرهنگی برخورد کرد مثلا دوستان و همکاران به او تذکر جدی دهند تا بفهمد جامعه نسبت به این مسائل حساسیت دارد.

یک پیشنهاد متفاوت برای متنبه کردن نماینده ای که به سرباز سیلی زد

حواشی سیلی زدن یک نماینده به سرباز ناجا همچنان ادامه دارد. برخی خواهان مجازات این نماینده هستند و برخی عذرخواهی او را کافی می دانند. از سوی دیگر هتک حرمت رئیس جمهور در برنامه زنده تلویزیونی نیز همچنان با واکنش هایی همراه است.

در همین رابطه ناصر ایمانی، درباره توهین میهمان یکی از برنامه‌های صدا و سیما علیه رییس جمهوری، گفت: شکی در زشت بودن اظهارات او ندارم و همه بدون گرایش حزبی و جناحی این سخنان را محکوم کردند. اما سوال اینجاست که چرا برخی فضا را چنان مساعد می‌بینند که در تریبون عمومی این گونه به رییس‌جمهوری توهین کنند.

این فعال اصولگرا، مرز انتقاد و پرخاشگری نزد نخبگان را نامشخص عنوان کرد و ادامه داد: برخی فکر می‌کنند اگر بخواهند انتقاد کنند و یا انتقادشان خیلی تند باشد حتما باید فحاشی کنند. فکر می‌کنیم لازمه انتقاد صریح، توهین است و گرنه انتقادش مورد قبول نیست.

ایمانی همچنین با اشاره به برخورد فیزیکی نماینده مجلس با سرباز راهور گفت: نوع حساسیت مردم نسبت به این ماجرا خوب بود و باید از این واکنش‌ها استقبال کنیم. عکس‌العمل جامعه به این اتفاق، روح عدالت‌خواهی و ضدتبعیض مردم را نشان می‌دهد. بنابراین باید از واکنش افکار عمومی نسبت به این اتفاق خوشحال باشیم و اظهار نگرانی نکنیم.

وی افزود: این نماینده در برخورد با سرباز راهور ناجا دچار خطا شد و عذرخواهی کرد. همه ما هم در زندگی شخصی خود بارها خطاهایی را مرتکب می‌شویم اما رفتار این نماینده مجلس خوب نبود. مردم نمی‌خواهند فردی چون یک نماینده مجلس که مسوولیتی دارد قانون را زیر پا بگذارد.

ایمانی گفت: اتفاقاتی از این دست در موارد نادر رخ می‌دهد، نباید این موضوع را خیلی بزرگ کنیم که تمام مسوولان کشور در تمامی سطوح برخورد متکبرانه با مردم دارند، نه اینگونه نیست! اکثریت قاطع مسوولان مملکت اینگونه نیستند. چند روز پیش با هواپیما به تهران آمدم. استاندار آن بخش با هواپیما کنار مردم بدون هیچ گونه استقبال و تشریفاتی کیف خود را برداشت و رفت. این نمونه‌ای از رفتار مسوولان مملکتی است که دیده نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر یک نماینده نمی‌تواند رفتار خود را کنترل کند بزرگ‌نمایی این رفتار غلط است. معتقدم باید با این افراد فرهنگی برخورد کرد نه صرفا برخورد قضایی. مثلا تمام دوستان و همکاران این نماینده خاطی باید به او تذکر جدی دهند تا بفهمد مردم و افکار عمومی نسبت به این مسائل حساسیت دارد.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • علی
    0

    چرا این نسخه را برای درگیرهایی که بین مردم هست نمیپیچید ملت باید تاوان بدهند زندان بروند دیه بدهند خب پس به همه تذکر دهید چون تمام این حرفها اتفاقی میباشد

  • فرشادآزاد
    0

    جناب نماینده بینی وبین الله حضرت عباسی اگه یکی سیلی به یکی ازشمانمایندگان بزنه دودمانش روبه بادنمیدین؟ هزارانگ بهش نمیزنین خیلی زیرکانه داریدقضیه روماست مالی میکنیدپس لطفا اجازه بدیدبنده یک سیلی به صورت مبارکتان درانظارعمومی بزنم بعدحاشاکنم وقتی فیلم ومستندات ثابت کردعذرخواهی کنم به خداقسم که شمامرامنافق فتنه گرمفسدفی الارض می نامید اااااااایییییییییییی هواراین نماینده نبودکه سیلی خوردبلکه نظام سیلی خورد هفت هشت ماه نیست که آمده ایدبه اندازه 8سال حاشیه کلان ایجادکرده ایدشمادناپلاس راتوهین به خود دانستید واویلا اگرسیلی بخوریدمردم میخواستندازاون همه ظلم اصلاح طلبها به شما اصولگرا ها پناه بیاورندبامشت ولگد جواب سرباز وطن رادادید وای بحال فردعادی مردم دارن زجرمیکشن گرانی بیدادمیکندشماچکارکردیدفقط یا به روحانی فحاشی کردید یانفرین کردیدیاتوهین کردیدعیب یابی بسیارسهل است اگرعلمش راداریدتخصصش رادارید عیب رابرطرف کنید دولت 8ساله بابهانه تحریم وکروناکمرملت رابریده نمدانم این چه تحریمیه که فقط برامردم عادی ومفسدان ومحتکران ونظر کردهای آقازاده هزارمیلیاردهزارمیلیارددزدی میکننداگرتحریمه پول نیست ارز نیست منابع وجودندارندپس جناب فریدون وجهانگیری وخاوری وزنجانی دهها هزارمیلیاردازکجانوش میکننداگربه قول شهیدآیت الله بهشتی تشنه خدمت بودیدخادم بودیدفقط تشنگان قدرت به مردم سیلی میزنند

  • 88-88
    0

    حرف مفت نزن شما بنزین رو گرون کردید چندتا جوان 20 ساله 18 ساله 23 ساله رو به خاطر اختلال در نظم تا مرحله اعدام پیش بردید حالا اگر یک یک نماینده وحشی بازی در بیاره و اختلال در نظم کنه راه چهارراه رو سد کنه و در رفت و آمد اختلال ایجاد کنه با یک تذکر رفاقتی کار انقلابی انجام میشه و او تنبیه فرهنگی اختلال در نظم یک نماینده تنبه فرهنگی اختلال در نظم 3 نوجوان اعدام عجب عدالتی احسنت

  • دنیز.
    0

    اخراج .زندان .ومنع حضور در پستهای دولتی...گمترین تنبیه برا ایشونه. توهین به لباس نظام .یعنی توهین به خوده نظام..توهین به نظام یعنی توهین به کل مردم کشور و قانون...صدور رای برای اون ذات نظام را نشان خواهد داد..

  • داروغه
    0

    بگید یک ماه باید سر چهارراه پست بده

  • مهدی
    0

    خاک بر سر تون ملتو به گلوله بستند موقع عتراض ات بنزین ولی نماینده قلدور باید نازش کنند بعد اگه امکان داشت یه تذکر بدن نکنه نماینده ناراحت بشه یا دلش بشکند.

  • حاجی
    0

    وَجَزَاءُ سَيِّئَةٍ سَيِّئَةٌ مِثْلُهَا ۖ فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۚ إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ- و انتقام بدی (مردم) به مانند آن بد رواست (نه بیشتر) و باز اگر کسی عفو کرده و (بین خود و خصم خود را به عفو) اصلاح نمود اجر او بر خداست، که خدا ستمکاران را هیچ دوست نمی‌دارد.

  • قلندر
    0

    من باید یه روز تو گوش این عنابستانی بزنم اگر کسی شاکی شد میگم من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود تازه دستم حساسه و تیک داره مثل شوکر عمل میکنه.

  • قلندر
    0

    به سر سیاه و ریش سفید اعتمادی نیسسسس یا رنگ مو نزن یا ریش را هم بزن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها