عضو فقهای شورای نگهبان:

اگر FATF را بپذیریم، دخل و خرج ما را متوجه می شوند/ اعضای FATF دشمن ایران هستند

رسا: عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: امروز برگ برنده نظام اسلامی قدرت موشکی است.

اگر FATF را بپذیریم، دخل و خرج ما را متوجه می شوند/ اعضای FATF دشمن ایران هستند

حجت الاسلام سید احمد خاتمی نسبت به استفاده ابزاری از بعضی آیات و روایات واکنش نشان داد و گفت: ادبی که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) درباره قرآن کریم به ما می آموزند این است که ما باید در برابر قرآن کریم زانو زده و بهره های بایسته را از این کتاب بزرگ آسمانی ببریم و ما را از این که سلیقه خود را بر قرآن کریم تحمیل کنیم بر حذر داشته اند؛ به عبارت دیگر اهل بیت(ع) به ما آموخته اند که شاگرد قرآن کریم باشیم.

وی ادامه داد: این مسأله، مسأله مهمی است و ما باید در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تلاشمان این باشد که از قرآن کریم استفاده ابزاری نداشته باشیم.

خاتمی با اشاره ه آیه 55 و 56 سوره مبارکه انفال تأکید کرد: اخیراً درباره آیه 56 سوره انفال مطالبی گفته شده است؛ از این آیه برداشت شده است که پیامبر اکرم(ص) به صورت مکرر با کفار عهد می بسته و آنها نیز همواره معاهدات را نقض می کردند؛ افرادی که این برداشت را کرده اند گفته اند که اگر انقلابی های دو آتشه و تندرو در آن دوران می بودند، پیامبر(ص) را «ساده لوح» می نامیدند.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اولاً معنای «الذین عاهدت منهم» محل خلاف است که آیا «یک پیمان بوده و چند نقض عهد؟» و یا «چند پیمان بوده و چند نقض عهد؟» که بسیاری از مفسران تصریح کرده اند که مراد از «عهد» در این آیه شریفه، «یک عهد و چند مرتبه نقض عهد» بوده است.

وی افزود: ثانیاً اگر هم «چند عهد و چند مرتبه نقض عهد» بوده(هر چند قطعاً تفسیر آیه این نیست) نیز باید دانست که شرایط پیامبر(ص) با شرایط امروزی متفاوت بوده است؛ یعنی ایشان از جهت قدرت سیاسی با مشکل مواجه بوده اند؛ در برخی شرایط، پیامبر اکرم(ص) در موضع قدرت بوده است؛ در سوره محمد(ص) خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) خطاب می کند که «حال که در موضع قدرت هستید دعوت به صلح نکن»؛ از این رو باید دانست که همه آیات قرآن کریم را باید با یکدیگر تفسیر کرد و به گونه نباشیم که «نؤمن ببعض و نکفر ببعض» قلمداد شویم؛ بر اساس آیات قرآن کریم هنگامی که در موضع قدرت قرار داریم نباید با دشمن پیمان صلح ببندیم.

خاتمی بیان کرد: همچنین باید به این نکته توجه داشت که توهین برای همگان امری ناپسندیده است و درخواست می کنم همه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند؛ همین انقلابی های دو آتشه بودند که در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند؛ اگر همین امروز هم برای کشور و انقلاب مشکلی اتفاق بیافتد باز همین انقلابی های دو آتشه هستند که پیشگام عرصه دفاع هستند؛ همین انقلابی های دو آتشه هستند که مدافع حرمند؛ بنده همه و خودم را توصیه می کنم که اگر قرار است فرهنگ گفتمان ادبی گسترده شود، همه باید رعایت کرده و با نیش و کنایه صحبت نکنند؛ اتفاقاً انقلابی های دو آتشه اند که ولایتمدار هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: همیشه می گفتیم، می گوییم و خواهیم گفت که انقلابی و انقلابی های دو آتشه منضبط ترین و پایبندترین افراد به قانون بوده و بی ترمز نیستند؛ این که برخی می گویند حزب اللهی ها بی ترمز هستند، تخریب است، زیرا اینگونه نبوده و حزب اللهی ها با ولایت بوده و هیچگاه موضع ولایت را نمی دیدند، نمی بینند و نخواهند دید.

وی با بیان اینکه ما باید قاطعیت دین را به دشمنان نشان دهیم و بدانیم که این قاطعیت باید همراه با مصلحت باشد، تأکید کرد: اگر قرار است که استناد به قرآن شود در آیه بعدی آیه 56 سوره انفال آمده است که اگر در جنگ با کفار قرار گرفتید آنها را «تار و مار» کنید، به گونه ای که کسانی که ندیدند، از این جریان عبرت بگیرند؛ این به ما می آموزد که با دشمنان خودتان قاطع صحبت کرده و عمل کنیم.

قدرت موشکی تنها یک شعار نیست، بلکه همان چیزی است که عین الاسد را به خاک سیاه نشاند؛ قدرت موشکی ایران داعش را به روز سیاه نشاند

خاتمی مطرح کرد: در آیه 58 سوره انفال نیز آمده است که اگر نسبت به نقض عهد و خیانت دشمن خوف داشتیم باید به آنها اعلام کنیم که عهد ما به پایان رسیده است؛ در قصه آمریکا، آن رییس جمهور نادان سابق، با آن امضای بی اعتبارش به دنیا نشان داد که برجام را کنار زد؛ در آیه 58 سوره انفال آمده است که اگر نسبت به خیانت دشمن خوف هم داشته باشید عهدتان را با او به پایان برسانید، در حالی که همه شاهد بودیم که آمریکا در قصه برجام در عمل به ما خیانت کرد.

عضو شورای عالی حوه های علمیه ابراز کرد: کیست که نداند آمریکا در برجام خیانت کرد؟ البته بنده همه ابعاد قضیه را می گویم و این که ما در برجام بمانیم یا نمانیم به تصمیم رهبری بستگی دارد و ما تسلیم فرمان ولایت هستیم، همانگونه که اصل 110 قانون اساسی این اختیارات را به رهبری واگذار کرده است.

وی بیان کرد: قرآن کریم در آیه 60 سوره انفال «و اعدوا ماستطعتم من قوه» نیز بر ضرورت قدرت موشکی اصرار و تأکید دارد؛ این آیه به ما می گوید که ای مسلمانان قدرت موشکی پیدا کنید؛ راهبرد نظام جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی بازدارندگی است؛ ما همواره باید تلاش کنیم تا دشمنان از ابهت و اقتدارمان هراس داشته باشند.

خاتمی تصریح کرد: امروز برگ برنده نظام اسلامی قدرت موشکی ایران است؛ موضع صریح رهبر معظم انقلاب و مسؤولانی که همراه با ایشان هستند، بر قدرت موشکی تکیه دارد و می گویند این قدرت موشکی مطلقاً قابل مذاکره نیست، زیرا همین قدرت است که خواب را از چشم رژیم صهیونیستی و دشمنان نظام اسلامی ربوده است.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: قدرت موشکی تنها یک شعار نیست، بلکه همان چیزی است که عین الاسد را به خاک سیاه نشاند؛ قدرت موشکی ایران داعش را به روز سیاه نشاند؛ روزی که داعش به مجلس حمله کرده بود بلافاصله سپاه پاسداران با چند موشک مقر فرماندهی شان را مور حمله قرار داد و همان عامل شکست این پدیده تکفیری شد.

وی با بیان اینکه خط ولایت، نفی مذاکره است و باید غرور متکبران را بشکنیم، تأکید کرد: در شرایط کنونی و با تغییر تیم حاکمیت آمریکا، دشمنان می خواهند با مذاکره مجدد نظام اسلامی را دچار چالش کنند و به فضل خداوند متعال نخواهند توانست؛ با این ولی مقتدر و هوشیار و مردمی وفاداری که داریم ان شاءالله از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهیم شد.

خاتمی در بخش دیگر سخنان خود ماجرای اف ای تی اف را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه نظام ما نظام قرآنی است و نظام قرآنی بر قاعده نفی سبیل تأکید دارد، گفت: این یعنی نباید اجازه دهیم که بیگانگان بر جامعه اسلامی سلطه داشته باشند؛ بر اساس آیه شریفه نفی سبیل، خداوند هیچ راه سلطه ای برای کافران بر مسلمانان قرار نداده است.

وی با بیان اینکه خروجی اف ای تی اف سلطه اقتصادی بر نظام اسلامی است، گفت: دشمن از این طریق دخل و خرج ما را متوجه می شود؛ شفافیت دخل و خرج کشور ما چه ربطی به این دشمنان فضول دارد؟ این ها فضول هایی هستند که در تصمیم گیری هایشان از آمریکا تأثیر می پذیرند و اعضایش را دشمنان ایران تشکیل می دهند، از این رو این قرارداد اف ای تی اف را مصداق سلطه می دانم و هرگز به آن رأی نخواهم داد.

منبع: رسا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 101
  • امیر
    0

    تا افرادی مثل شما هست ایران پیشرفت که خوبه پس رفت هم خواهد کرد دقیقا باید 1400 در عربستان به دنیا می‌آمدی

  • قاسم
    0

    چرا این مملکت اینقدر دشمن دارد ایراد کار کجاست ؟ ماییم یا اونها

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      احسنت

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا یا بسه دیگه ما را از دست اینها نجات بده هر چیزی که برای اینها سود نداره و ضرر داره کاری به کار سود مردم ندارند از نظر اینها دشمن هستند اخه مگه شما چکاره هستید بعد شعار میدهید مردم چکاره هستند متاسفانه همه چیز تو این مملکت سیاسی شده حتی معیشت مردم

  • مراد
    0

    خوب دخل خرج شما را متوجه شوند که بنفع مردم است که در این ۴۳ سال چقدر بالا کشیدید

  • مهدی
    0

    دشمن ایران شمایی نه اونا

  • ناشناس
    0

    دقیقا" مخالفت شما برا اینه که کسی دخل وخرجت را متوجه نشه

  • آخرین ایرانی
    0

    دخل و خرجت معلوم میشه ؟! میخوای نشه چرا

  • پوست گردو
    0

    موشک خوبه.نون و گردو هم خوبه.هر چیزی جای خود.

  • کیانوش
    0

    تفکر داعشی نمونه یک سنگ دل کامل انقلابی دو آتیشه

  • احسان
    0

    آشغال عوضی دشمن مردم خود شخص شما هستی. قیافه ات رو تو آیینه نگاه کن از صورت حرمله هم زشت تر هست. از پس گناه کردی

  • حسن
    0

    اگرFATF یعنی مبارزه با تروریست پس چرا اطلاعات مربوط به ترور شهید فخری زاده و شهدای دیگر را در اختیار ایران قرار نمی دهد و همه تروریستها را در کشور خودشان پناه داده اند ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      داداش اف ای تی اف مگه چیه اسامی تروریست ها رو بده ؟؟ این مثلا یه قانون مبارزه با پولشویی هستش ، این یه چیز دیگست و سازمان مبارزه با ترورسیم هم یه چیز دیگه

    • نوید قهرمان
      0

      وقتی هنوز نمیدونیFATF مبارزه با پولشویی هست حقمون هست اینا برامون تصمیم بگیرند

    • احمد
      0

      حسن جان اینها لشگریان سایبری علاف آلبانی هستن با احمق جماعت بحث یعنی بادهوا

  • رضا
    0

    خدایش دمد گرم گل گفتی دخل خرج مملکت دستشون میاددیگه میدون چه پول های خرج حزب الله حشد الشعبی سوریه یمن و....میشه

    نظرات شما -
    • بازننشسته
      0

      داری اشتباه میزنی داداچ

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش خدا شر تو رو کم میکرد غول بیلبونی

  • کاربر ناشناس
    0

    تحریمها وFATF به سود یک عده و ایشان است شکم اینها سیر است و خبر از سفره مردم ندارند

  • پیشته
    0

    کرونا نمیخایی بگیری بری ؟!

  • شهروند۱
    0

    حاج آقا اف بی اف ول کنید مرغ ،گوشت ،روغن ،برنج ،شکر وووووو ارزون سراغ داری

  • احمدی
    0

    خدایا توبه ، چه کسی فکر می کرد روزی این کشور به دست این مرفهین بی درد بالاشهر نشین بیفتد ، اصلا می دانی مردم چه می کشند ؟ لااقل اگر خودت گذرت به درب مجلس نمی افتد که اعتراصات روزانه درماندگان را ببینی لا اقل بگو یکی از جان نثار گزارش ان را به شما بدهند .

  • بازنشسته
    0

    تو رو خدا بسه دیگه خسته شدیم فرزندمون جهاز میخوادبااین قیمت دلارولوازم نمیتونیم بخریم شعارهای شما قیمت روبالامیبره

  • ناشناس
    0

    خب بفهمند! دخل و خرج خانواده شما را که نمی خواهند بفهمند؟! 188 کشور از 190 کشور عضو سازمان ملل متحد به کنوانسیون بین المللی گروه ویژه اقدام مالی برای مبارزه با پولشویی بین المللی موسوم به FATF پیوسته اند. خب ایران و کره شمالی هم به عنوان عضوی از اعضاء سازمان ملل متحد مانند این 188 کشور موظف و مکلف هستند به این کنوانسیون بین المللی بپیوندند وگرنه باید از سازمان ملل متحد خارج شده یا اخراج گردند و ارائه خدمات کنسولی به این دو کشور به حالت تعلیق درآید.

  • مویز
    0

    امروز برگ برنده یک نظام اسلامی‌ باید‌ مردم آن مملکت باشند نه موشک وبمب، اینها نمی تواند پشتوانه مناسبی باشد و این ابزارها تاکنون حکومتی را‌ نجات نداده است. چراکه بیش ازصد کشور عضو اف ای تی اف‌هستند وسعی می کنند دراین مورد بیشترین شفافیت را داشته باشندتا دردنیا وجریانات اقتصادی حسن نیت خود را نشان دهند ونظرمخالف این، دلیل عقب ماندگی یک کشوراست.

  • ^؛مورچه^؛
    0

    اف ای تی اف جلوگیری میکند که دیگرنتوانید پول فروش نفت گاز معادن طلا نقره اورانیم پتروشیمی معدن ذغال سنگ مس که متعلق ب مردم کشور ایران است را ب کشورهای بیگانه عربی بذل و بخشش کنید ثروت ایران متعلق ب مردم ایران است اقای بی منطق

  • ناشناس
    0

    از حاج آقا بپرسید از سفر چند وقت پیش به جزیره کیش و اقامت در ویلای کیش و گردش در سواحل خلیج فارس در این شرایط کرونایی چه خبر؟!

  • بهرام
    0

    قیافه این بزرگوار مرا به یاد خوارج می اندازد

  • جمعه
    0

    ازین حیث می ترسید که همه مردم و جهان متوجه مقدار بخور بخور شماها و حوثی ها و سوریه ای ها وغزه ایها وعراقی ها لبنانی ها و زکزاکی ها ...از اموال ایران شوند.تمام کشورهای دنیا عضو FATF هستند.یکبار به نظر مردم در خصوص اتفاقات ایران مراجعه کنید.

  • سلام
    0

    ملت می دونن که اگر fatf تایید بشه مردم می فهمن که شما جنتی وغیره چقدر پول میچاپید چقدر به عراق سوریه یمن فلسطین لبنان پول میدید و چقدر خرج تفریح بچه هاتون تو آمریکا میشه هیچ موقع هیچ دزدی دوست نداره دستش رو بشه

  • شادی
    0

    مگه مواد مخدرخریدوفروش میکنی که نمیخوای از دخلدخرجت سردربیارن اصلا توذچکاره هستی صاحب مملکت مردم هستن نه تو مفتخور

  • حسین
    0

    حالا اگه دخل و خرجتون رو ‌اونها هم ‌نفهمن، مردم که میفهمن، نه خوبیت نداره

  • خ
    0

    حاجی حرف زدنت خیلی خنده داره خودت فهمیدی چی گفتی دخل و خرج کشور بتو چه ربطی داره مگر وزیر اقتصاد هستی بفرما برو ردکارخودت حاجی

  • ایرانی
    0

    اصلی ترین دشمن ایران شمایید که مفت می‌خورید و دروغ میگید و به ریش مردم می‌خندید.

  • بینا
    0

    تونوعی باید محاکمه بشی چرا این همه دشمن برا ملت خلق نمودی ،ای یزید زمان فقر و گرسنگی کودکان این سرزمین نفرین شده را نمی بینی

  • ممی
    0

    خدا نسلتون رو اززمین برداره مردم دارن از گرسنگی تلف میشن شما به فکر دخل خرج خووتی خاک بر یرسرت

  • ناشناس
    0

    عزیز کل دنیا میدونن شماها هم مفتخورین هم دزد بسته بشه شاید وضع ملت بهتر شه اما شما نه

  • شهروند
    0

    اگر دخل و خرج شما مشکلی نداره و پول پاشی نمی کنید در کشورهای یمن سوریه لبنان فلسطین خوب چه اشکالی داره بدونن و شفاف بشه برای همه

  • کاربر ناشناس
    0

    وقت مرگت رسیده پیری

  • والا
    0

    آن را که حساب پاک است.ازمحاسبه چه باک است.

  • علم الهدا
    0

    خاتمی دمت گرم جای منو گرفتی برادر قرارنبود

  • مجید
    0

    واااااااااااااااااااای ترسیدم...چه قیافه خشنی داره ...

  • محمود
    0

    اگر دخل وخرج معلوم بشه پس چطور باید دزدی کرد. باید همیشه اب را گل الود کرد و ماهی گرفت

  • محمد
    0

    بلکه با فهمیدن دخلل و خرج دلشون به حالمون بسوزه

  • ناشناس
    0

    همهمه باز حرف زدی جناب متحجر تا شما باشین اوضاع همینه برین گم شین

  • نسرین حجازی
    0

    خدالعنتت کنه گاومیش پرخور بوگندو

  • ناشناس
    0

    آگه راست میگین وبرا مردم ارزش قاءلین به رفراندم بزارین

  • ناشناس
    0

    آن را که حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است ؟ حاج آقا چه اشکال داره که دخل وخرج شفاف باشه آگه ریگ تو کفش شما نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    ای نورانی ای تمیز چرا باید دخل و خرج مردم شفاف باشد ولی دخل و خرج شما ها شفاف نباشد چرا باید ۱۸۸ کشور عضو FATF باشند ولی ما نباشیم حتما ریگی به کفش شما هست

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      45هزار یارانه میخوان بدن تمام زیر و زبر زندگی مردمو کشیدن بیرون تا سفرها و قیمت ماشین و حساب بانکی و خلاصه شماره کفش مردمو هم درآوردند ولی مال خودشونو کسی نباید بفهمه!!!..معلومه یه جاشون بدجور کثیفه!!!

    • شادی
      0

      مال مردمه نه مال اینها حساب کتاب فرستادن دلار برای جنگ افروزی درمنطقه است باپول ملت ایران اینا گورش کجاذبود که گفن داشته باشن روضه دوریالی میخوندن حالا به نوایی رسیدن مست کردن پول پول مردمه

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی من هم مثل شما ماهی ۲۰ م حقوق بگیرم از موضع قدرت حرف میزنم

    نظرات شما -
    • ندیم
      0

      ۲۰ ملیون ، خیلی ساده ای، این جماعت با ماهی ۲ ملیارد هم راضی نیستند

  • محمد
    0

    خدایی حتی چهره اش وحشتناکه مفت بیت المال رامیخوره اندازه سه نفرهیکل درست کرده خداریشه ادمهای دغل وچاپلوس ودروغگوراخشک کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      واقعا.الهی آمین الهی آمین

  • ن
    0

    پس بگو تمام دنیا دشمن شما هستند پس عیب خودتان را باید رفع کنید نه مردم را بیچاره

  • رحیم نوشابه مونگول
    0

    هر کاری میکنید بکنید فقط دوغ نخورید

  • مشهدی
    0

    مگر در آمدها و کارهای امثالهم شفاف که ادعای شفافیت میکنید... بعنوان یک رزمنده دفاع مقدس از مردم شرمنده ام... نفرین خدا بر اختلاسگران و حامیان تحریم... به حق شهدا

  • یکی از مردم
    0

    راست میگه دیگه...معلوم میشه تو حساب هرکدوم چقدر پول مفت رفته!...معلوم میشه چقدر از گلوی مردم میبرند تا به تحفه هاشون بدن!

  • شهروند
    0

    خبر فوری جون مادرت عکس رو عوض کن وحشتناکه . مگه دخل و خرج تون چه مشکلی داره ؟!!!!!

  • و
    0

    این از همان افرادی هست که از نردبان احمدی نژاد بالا رفت وکالت مدعی شده

  • آرش علوی
    0

    بدبخت و بیچاره این ملت. ای وای ای داد ای بیداد کمک کمک کمک . هل ناصر من ینصرنی. تو این دنیا کسی نیست کمک مان کند......

  • Man
    0

    چنان گندی زدید که کل دنیا باشما دشمن هستند من مطمئن هستم که از سایه تان هم می ترسید زندگی در سایهء ترس و دشمنی ، جهنم است و خلاص . این جهنم را خود ساخته اید و خودکرده را تدبیر نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    درواقع شمادرست میگی تقصیر شما هم نیست ما حقّ مان است

  • شادی
    0

    خاتمی خیلی پرو هستی اگر روزی روزگاری جایی حرف بزنی خجالت بکش همه دارن افگار شیطانی تورا لعنت میکنند سنگ جای تو بود میترکید

  • غضنفر
    0

    خدائیش این بابا شب خودشو تو آیینه ببینه سکته نمیکنه؟

    نظرات شما -
    • برزو
      0

      مناسب نقش شمر هستند اگر نقش ایشون رو بازی کنند هم ثواب داره و هم کارگردان اصل جنس رو گیر اورده

  • رررر
    0

    کله نازی برای بریدن داره

  • ناشناس
    0

    حق با شماست آقای خاتمی اما بدون اف ای تی اف یه راهکار برا خروج مردم از تورم افسار گسیخته بدید همونطوری ک از اخبار و افزایش حقوق کارکنان دولت معلومه سال بعد ابر تورم یقه همه ما رو میگیره اف ای تی اف و ...ب درک یه راهکار بده که سال بعد نبینیم زنی به همراه دخترش تا کمر در سطل زباله خم شدن برا پلاستیک بخدا از عذاب وجدان اینکه کاری از دستمون بر نمیاد پیر شدیم یه راهکار بده ک سه تا دانش آموز در یه خونواده به خاطر نداشتن گوشی سه ماه در کلاسا حاضر نشدن باید چیکار کنن بیا تو رو خدا در بطن زندگی مردم همه افسرده و نا امید و .....

  • بیکار
    0

    من ی سوال داشتم کسی ک سختی بکشه.یا تحریم بهش فشار بیاره گردنش مثل این اقا ب این کلفتی میشه

  • ت
    0

    منظور از دخل و خرج چیه دقیقا. ما که نفهمیدیم

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      مثلا معلوم میشه کی دوتا زن داره وچرا مخارجش اینقدر زیاده

  • مصباح
    0

    حاجی نمیخوای تا یه بار چشاتو باز کنی و ببندی!!!!!

  • جانباز
    0

    جناب خاتمى،ماهمه مردم ايرانى ودوستداركشورعزيزمان هستيم،شماناسلامتى سياستمدارومفسرقرآن هستيد!؟!؟به اين راحتى وسادگى بين اين مردمى كه دراين مملكت با وجودتمام مشكلات،تبعيضها،ناعدالتيها،مشقت،ظلمها،زندگى ميكنندكه مسبب تمام اينهابى لياقتى خودتون هست،جدائي،خط كشى،طبقه بندى،ياخودى وغيرخودى بوجودنيارييد. انقلابى،انقلابى دوآتيشه،انحرافى،و....... اينهاچه عبارتى است بعد٤٢سال گذرازانقلاب بكارميبريد. شماداريدخودزنى ميكنيدومتأسفانه كسى هم نيست به شماتذكرى بده

  • رسول
    0

    حاجی همه یادشونه پارسال آبان ماه وقتی مردم وطن خودمون جوانهای عزیزمون بعد از گرانی بنزین از بدبختی و بیچارگی افتادن خیابون شما گفتین اینا دشمنن و چطوری تار و مارشون کردین.زندگی رو برای ملت تیره و تار کردین الان هم که داری از قرآن هزینه میکنی...

  • حسین صراف
    0

    الانم مردم دخلی ندارن هر چی هست رفته تو جیب جنابعالی نگران جیبتی

  • کاربر ناشناس
    0

    شمر زمانه، البته بازهم صدرحمت به شمر

    نظرات شما -
    • ک
      0

      مطمئنم تو امام حسین نیستی ویل لکل همزه المزه

  • ۵
    0

    آن رادکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

  • زهرا
    0

    چطور دوره احمدی نژاد بیوگرافی کتبی تک تک ملت رو خواستید به انضمام وقید تمام داراییشان اونوقت خودتون در برابر جهان امتناع میکنید مرگ خوبه ولی برای همسایه.!

  • ايرانى
    0

    حاجى خداوكيلى اگرشمادراين فيلمهاوسريالهاى تاريخى اسلامى نقشهاى منفور(معاويه،ابوسفيان،شمر،امروعاص، وهرمله و....)ايفاى نقش كنيدياحتى خودشيطان،مطمئناً ضمن اينكه نيازى به گريمورنخواهدبودبلكه خيلى خيلى محبوب ترازهميشه خواهى بود.خيلى ازعلماروداريم نورانييت الهى چهره وسيماى آنهاباعث آرامش وتأثير معنوى خاصى است چه برسدبه صدق كلام ومهربانى آنها!!!؟بابا ماديشب آخروقت اين خبروچهره شمارو ديديم تاصبح ده بارازخواب پريديم!!!؟ حداقل فرزندان شمااين نظرات مردم روبه شما انتقال بدهند فكر ميكنم تذكرخوبى خواهدبود.البته قصدتوهين نداريم درمقابل اين همه جسارت وتوهين شمابه شعوراين ملت، مجبورشديم نظرمون روبنويسيم.

    نظرات شما -
    • تلنگر
      0

      وای بر کسی که قیافه دیگران را می بیند ورفتار وقیافه خودش رو نی بیند همون ریش حنایی به درد تون میخوره فقط

  • امید
    0

    وآله ملت هم 42 سال منتظر همچین لحظه ای هستن ببیند این همه منابع وثروت صرف چه می‌شود مگه شما خودتون قانون مبارزه باپولشویی تصویب نکردید مگه شما خودتون طرح شفافیت وحقوق وثروت مسولین روتصویب نکردین این که خیلی خوبه شاید حلقه مفقوده پیدا بشه شایدمشخص بشه این کیسه از کجاش سوراخه که هرچی می‌ریزی داخلش پر نمیشه شما دور تا دو ما نگاه کنید فقط نفت دارند ماهمه چی داریم مواد غذایی خودکفا نیروی انسانی خودکفا کشور 4فصل اینو دیگه بچه 5 ساله هم میفهمه حاجی یه کار بکنید که ملت یه ذره اعتقادی هم که براشون مونده ازدست ندهند اگه البته مونده باشه اگه نمی‌گید ما برای مادیات انقلاب نکردیم ولی تمام آقازادهاتون توی اروپا وآمریکا زندگی میکنن

  • ایرانی
    0

    لعنت بر کسانی که شماها را بر گرده ملت سوار کردند.امروز رور بعثت است . اما شما اخوند هیچ نشانی از بعثت ندارید . پول مفت بیت المال شما را کر و گور کرده...

  • رها
    0

    ایت الله عزیز تایید دکتر یادت نره، بتو امیدی هست ولی به لاریجانی شورا امیدی نیست

  • رضا
    0

    گذر زمان همه چیز را حل خواهد کرد.خاتمی جان....قذافی که یادت هست......یک روز ی بود ژنرال قذافی....ولی چی شد.......نگران نباش گذر زمان به تونیز خواهد رسید.....

  • اسکروچ
    0

    ای وای آقایون خانمها ملت قهرمان پرور من نمی خوام کسی گردش میلیاردی ثروتم رو کشف کنه کی رو باید ببینم لابد اقای بایدن رو

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      بله چون تو آلبانی هستی برات مهم نیست خخخخخ

  • ایرانی
    0

    چه خیری ازبرجام به ملت رسیده که حالامیخوان باFATFهم بیشترش کننده!؟ننگ ونفرین برخداغافلان کدخداپرست باد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      امضا سهمیه ای ساندیس خور

  • با خدا
    0

    چشمات نزنه بیرون مفت خور ابلیس پیر

  • مهدی
    0

    تا کی باید از دست این دولت بی تدبیر ناامید بکشیم نمی دونم اون از برجامش که کاری باهامون کرد که دیگه گوشت هم نداریم این از fatf که معلوم نیست میخواد چه بلایی سرمون بیاره

  • باقری
    0

    سلام نگران دخل وخرج خودش هست که کسی متوجه نشه چطوری میخورند وبریزبپاش دارند ماازکارافتاده هیچ کس بفکر مانیستش

  • سراب
    0

    !!!بزرگترین نادانی جدل بابی فکران است.((امام حسین(ع)

  • محمود
    0

    میگم یه موقع میری بیرون چشمت نکنه اخه خیلی خوشگلی تو اینه نگاه کردی نترسیدی

  • ناشناس
    0

    اگر ایشان هم مشکل تهیه ارزاق داشتند شاید به گونه دیگری حرف می زدند

  • ناشناس
    0

    اگر مصوبات مجلس دهم در مورد پیوستن به لوایح دوگانه کنوانسیون های بین المللی FATF و پالرمو منافع حکومت را تأمین نمی کند خب چرا این مصوبه ها را رد نمی کنید و بیش از دو سال است آنرا مسکوت گذاشته اید؟! نکند می ترسید اگر این دو مصوبه مجلس دهم را رد کنید با خشم ملت مواجه شوید؟!

  • ح
    0

    یکی از فاکتورهای مهم رشد در کشور بی ریخت بودن شده...اگه توجه کنید هیچکدوم شبیه آدمیزاد نیستن...اصلا اینا با این ریخت و قیافه ریشه ایرانی ندارن و مشخصه که نتیجه حمله مغولها، افغانیها،اعراب تازی و... هستن برا همینم عِرق ایران تو خونشون نیست...

  • نانشناس
    0

    دخل و خرج شما که مشخصه انصارالله ، حشد الشعبی ، حماس ، جهاد اسلامی ، بشار الاسد سفاک و اخیرا طالبان

  • الن
    0

    جالبه ایشون هنوز ایه 32 مائده رو نخوند: هر کس نفسی را بدون حق و یا بی‌آنکه فساد و فتنه‌ای در زمین کرده، بکشد مثل آن باشد که همه مردم را کشته........ چند بی گناه در ابان کشته شد؟؟؟ از روزی که از آن بی خبری بترس.

  • مهری
    0

    خب بفهمن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها