عده‌ای وقتی منافع شخصی خود را در خطر می بینند، ندای الاسلام والسلام سر می‌دهند

۲۰ تشکل دانشگاه آزاد استان خوزستان در واکنش به نامه نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کردند: عده ای وقتی منافع شخصی خود را در خطر می بینند ندای الاسلام والسلام سر می دهند.

عده‌ای وقتی منافع شخصی خود را در خطر می بینند، ندای الاسلام والسلام سر می‌دهند

به گزارش خبر فوری به نقل از در نامه ۲۰ تشکل دانشگاه آزاد استان خوزستان خطاب به دکتر ولایتی آمده است: «در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی ایران، خبر انتصاب عالمان فرهیخته، حضرات آیات علی شفیعی و دکتر حیدری حفظهم الله ، جناب دکتر شرفی نماینده انقلابی مردم شریف آبادان و برادر ارزشی آزاده سرافراز 8 سال دفاع مقدس دکترموسوی نیا از فعالین و دلسوزان انقلاب و مردم این استان، در سمت هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، درکنارحاج آقای براتی ریاست این دانشگاه دراستان مایه مسرت و خوشحالی خانواده شهدا وجانبازان ودلسوزان انقلابی استان خوزستان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دراین استان شده است.

مسلما دانشگاه آزاد اسلامی این شایستگی را دارد که در مجامع علمی و پژوهشی جهان، حضوری فعال و موثر داشته باشد. بدیهی است که برنامه ریزی جهت نیل به چنین هدفی، نیازمند عزمی راسخ، مدیرانی دلسوز و انقلابی است که تفاوت دانشگاه را از باشگاه سیاسی تمیز دهند. این مهم محقق نخواهد شد مگر با عزمی راسخ و گام‌هایی محکم و استوار از جانب همه اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان دلسوز این دانشگاه؛ امیدواریم این انتصابات که از سر تدبیر و دلسوزی وبه دور از سلایق سیاسی بوده راهگشا در مسیر انقلاب مظلوم اما سربلند و مقتدر باشد و ان شاءالله طلیعه‌ای خواهد بود برای به منصه ظهور رسیدن آرمان‌ها واهداف انقلاب درتربیت نیروی ترازانقلاب اسلامی.

جناب آقای دکتر ولایتی

تاریخ انقلاب پربوده وهست ازافرادی که همیشه ازانقلاب سهم خواهی می‌کردند و کم بودند افرادی که ببینند انقلاب ازآنها چه می‌خواهد. تازمانی که انقلاب و انقلابیون منافع آنها را به رسمیت بشناسد وحافظ منافع آنها باشد؛ همه چیز آروم است وآقایان خوش بختند. اگرمنافع شخصی، حزبی و جناحی آنها درمعرض خطر قرار بگیرند، این خطر را خطر تمامی انقلاب می‌دانند و ندای الاسلام وسلام راسر می‌دهند. آقای دکتر در محضرشما از آقایان و آیت الله سوال می‌کنیم که چرا زمانی که کاروان اشراقی‌ها دراستان به خون شهدا آغشته خوزستان به راه افتاد و شهر به شهر و واحد به واحد زیر آب دین و تشکل‌های ارزشی را می‌زدند ودر شیپور اردوهای مختلط وبی بند و باری دمیده، آقایان احساس خطر نمی‌کردند و کاملاً سکوت کردند. چرا ازآن سکوت سخن نمی‌گویند.

جای بسی تعجب است که حضرت ایت الله در هنگامه بروز مشکلات عدیده و جان فرسای مردم انقلابی خوزستان در برابر همه نامهربانی‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و همچنین مشکل ریزگردها لااقل به نامه‌ای سرگشاده متوسل نشدند، که سرانجام به دلیل ناکارامدی مسؤلین شخص رهبری معظم پا به میدان گذاشتند. وآقایان توسط برخی سیاستمداران سرخوش از پست ونام‌هاونشان‌ها بردهان خود مهرسکوت زدند.

حضرت ایت الله باید بداند مردم بصیر با این تودیع‌ها و مراسمات کلاه بر سرشان نمی‌رود و آبرو و سعادت هر مسئولی در گرو کارنامه او است و مردم بیدارند. و اینکه در عریضه ایشان آمده صدای ورشکستگی دانشگاه آزاد به گوش می‌رسد باید به عرض برسانم فصل بهار و خوبی و خوشی و فراوانی آقایان خوردند و ریخت و پاش کردند، در زمان قحطی که صدای شکستن استخوان‌های آن بلند میشد و آمار واحدهای زیان ده آن در استان خوزستان از 18واحد دانشگاهی 15 واحد آن، پرچم ورشکستگی را بالابرده‌اند. البته بچه های انقلابی دوش خود را زیر بار دانشگاه ورشکسته آزاد اسلامی برده‌اند، و امیدواریم مانند همه کارهای سخت از پس این ماموریت بس مهم سر بلند بیرون آیند. و آقایان به جای نگرانی از عاقبت دانشگاه به فکر عاقبت خود باشند. و ازخطاهای گذشته وتهمت‌های اخیر خود استغفار کنند. باشد که رستگار شوند.
در انتها ما جمعی از دانشگاهیان، دانشجویان واساتید وتشکل های دانشجویی بصیروانقلابی ودلسوز، صرفا جهت اطلاع حضرت آیت الله به ایشان عرض می‌کنیم که امروز خوزستان خسته است از این همه بی مهری‌ها و این همه خودکامگی مسئولین ، امروز خوزستان نفسش از خاک بند امده است، امروز خاک گهربار خوزستان تشنه است، و شکایت دارد از مسئولین به ظاهر انقلابی منصب پرست که امروز آب را از استانی که مایه حیات کشور است دریغ کردند.

و پیشنهاد میکنیم که حضرت ایت الله برای مشکلات عریض و طویل فوق الذکر از انجام حداقل کاری که برای مردم استان از دستشان برمیاید دریغ نکنند و مثلا نامه سرگشاده ای خطاب به مسولان ذی ربط کتابت فرمایند. نه برای دو ریال و ده شاهی. چون نام نیک می‌ماند، نه کاخ نیک. ولازم به توضیح است که به اساتید و ورشکستگان سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه واحد امیدیه هشدار می‌دهیم اگربه این نامه پراکنی‌های و مظلوم نمایی‌های خود ادامه دهند کارنامه شومتان را در فتنه گری‌های 88 که برهمه واضح ومبرهن است راه به جایی نبردید و نمی‌برید و به نام تشکل های دانشجویی که وجود خارجی ندارند ادامه دهید، در اقدام بعدی اسناد فتنه‌گری هایتان در واحد امیدیه را درمعرض دید همگان قرارمی‌دهیم . تا مردم بدانند چه ظلم بزرگی در حق ارزش‌ها و فرهنگ این مرز و بوم شده است و همین آدم‌ها دانشگاه رانه تنها تبدیل به باشگاه سیاسی خود کرده‌اند، بلکه دریک نگاه بعضا به مجالس شو و عروسی شباهت داشت.

کانون شعر و ادب یاوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان، هیأت دانشجویی منتظران موعود واحد مسجد سلیمان، کانون حلال احمر واحد مسجد سلیمان، کانون دوستداران محیط زیست واحد مسجد سلیمان و کانون فرهنگی عشاق واحد مسجد سلیمان، کانون قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه، کانون فرهنگی ادب وهنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه ، کانون فرهنگی جنه الهدی دانشگاه آزاد اسلامی، کانون فرهنگی امیر المومنین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه،کانون دانشجویی شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، کانون دانشجویی هلال احمر دزفول،کانون خیریه راه نو دزفول، تشکل مستقل افق روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک، هیئت مذهبی فاطمیون اندیمشک، کانون جرعه نور اندیمشک، کانون شعر سیمرغ اندیمشک، کانون خیریه اندیمشک، کانون هلال احمر اندیمشک، کانون فرهنگی شهید علم الهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس، انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، کانون دانشجویی خیریه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز این نامه را امضا نموده‌اند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها